Foodpanda va livra la domiciliu produsele Inmedio, în București

Foodpanda a demarat un parteneriat cu Inmedio, parte din portofoliul Lagardère Travel Retail România, pentru livrări la domiciliu în orașul București. Serviciul acoperă aprox. 60% din suprafața Bucureștiului, iar livrarea se face pe o rază de trei kilometri în zona fiecărui magazin Inmedio-partener. Flota de livratori foodpanda va livra produsele, în medie, în 30 de minute de la momentul plasării comenzii în aplicație.

Clienții vor putea efectua comenzi începând cu ora 10:00 și până la finalul programului de lucru aferent magazinului Inmedio, acesta fiind variabil de la o locație la alta. Valoarea minimă a unei comenzi este de 19 lei, iar taxa de livrare pornește de la 0,99 lei și variază în funcție de distanță.

Astfel, utilizatorii foodpanda vor putea comanda direct din secțiunea Shops a platformei, alegând din cele peste 165 de produse comercializate de Inmedio, din categorii, precum: snacks, sucuri și apă, presă, tutun și accesorii pentru tabac, cărți și jocuri.

În primă etapă, serviciul de livrare prin foodpanda a comenzilor Inmedio va fi disponibil doar în București, pentru zece magazine ale lanțului, situate în: Opera Center, Carrefour Feeria, Auchan Militari, Cotroceni Park, Carrefour Mega Mall, Cora Sun Plaza, Liberty Center, Pasaj Universitate, Auchan Crângași și Promenada.

Compania are în plan să lanseze în perioada următoare un parteneriat și cu 1 Minute, lanțul de restaurante de tip quick service, aflat tot în portofoliul Lagardère Travel Retail România, care se adresează cu preponderență segmentului corporate. Astfel, utilizatorii își vor putea comanda produsele dorite direct din aplicație, având opțiunea de livrare la adresă sau de ridicare personală a comenzii de la cel mai apropiat restaurant 1 Minute, în drumul lor spre birou.

„În prima etapă, parteneriatul va fi operațional doar în București, pentru zece locații Inmedio. Următorul pas pe care ni-l propunem este acordul cu rețeaua de restaurante quick service 1 Minute, prin care consumatorii să-și poată comanda, de exemplu, o cafea și un sandviș proaspăt, pe care să le poată ridica în drum spre birou de la cel mai apropiat restaurant, fără a mai aștepta prepararea sau ambalarea lor”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director, foodpanda România.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 3000 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște, Alba Iulia, Drobeta-Turnu Severin, Mioveni, Sebeș, Târgu Jiu, Deva, Bistrița, Botoșani și Suceava.