În 2023, diversitatea produselor şi politicile de preț continuă să fie prioritare pentru Freshful

Începând cu luna ianuarie 2023, Freshful semnalizează cu tag de prim preț o selecție de produse pentru care va aplica prețuri anti-inflație. Tagul este vizibil atât în website, cât și în aplicație.

După primele două săptămâni, produsele din această categorie care au fost cele mai comandate de bucureșteni sunt:
• Unt 82% grăsime la 200g
• Banane
• Prosoape de hârtie, pentru bucătărie
• Ciocanele pui
• Ouă la sol, 10 bucăți


Deși alimente, precum: lactate, ulei, zahăr, pâine, făină sau carne au fost printre cele care s-au scumpit major în ultima perioadă, Freshful, prin modelul de business fără intermediari are capacitatea de a gestiona dinamica prețurilor astfel încât să ofere, la rândul său, un preț corect direct consumatorului.

Diversitatea produselor şi politicile de preț continuă să fie prioritare pentru Freshful în 2023, pentru a proteja puterea de cumpărare a românilor.