În 2023, diversitatea produselor şi politicile de preț continuă să fie prioritare pentru Freshful

Începând cu luna ianuarie 2023, Freshful semnalizează cu tag de prim preț o selecție de produse pentru care va aplica prețuri anti-inflație. Tagul este vizibil atât în website, cât și în aplicație.

După primele două săptămâni, produsele din această categorie care au fost cele mai comandate de bucureșteni sunt:
• Unt 82% grăsime la 200g
• Banane
• Prosoape de hârtie, pentru bucătărie
• Ciocanele pui
• Ouă la sol, 10 bucăți


Deși alimente, precum: lactate, ulei, zahăr, pâine, făină sau carne au fost printre cele care s-au scumpit major în ultima perioadă, Freshful, prin modelul de business fără intermediari are capacitatea de a gestiona dinamica prețurilor astfel încât să ofere, la rândul său, un preț corect direct consumatorului.

Diversitatea produselor şi politicile de preț continuă să fie prioritare pentru Freshful în 2023, pentru a proteja puterea de cumpărare a românilor.

Articolul precedentEliza Calciu-Șerban este noul Director de Marketing al FrieslandCampina România
Articolul următorAlexei Burciu, Expert Marketing şi Comerţ / E-commerce, Moldova Future Technologies Activity, USAID este speaker al conferinței “Retail modern în Republica Moldova”
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.