Alexei Burciu, Expert Marketing şi Comerţ / E-commerce, Moldova Future Technologies Activity, USAID este speaker al conferinței “Retail modern în Republica Moldova”

E-commerce este o amenințare sau o oportunitate pentru retailul modern? Iată doar una din întrebările la care va încerca să răspundă Alexei Burciu, Expert Marketing şi Comerţ / E-commerce, Moldova Future Technologies Activity, USAID and Sweden, pe 14 martie 2023, în cadrul conferinţei Retail Modern în Republica Moldova: Expansiune, Diferenţiere şi Climat de Consum.

În calitate de speaker, acesta va mai prezenta la conferinţa Modern Buyer şi rezultatul primului studiu de stabilire a volumelor comertului electronic în Republica Moldova (volum şi valoare tranzacţii), dar şi a oportunităţilor de dezvoltare pentru acest canal de vânzare.

Alexei Burciu va puncta, de asemenea, eforturile de dezvoltare a comerţului electronic pe această piaţă, dar şi viziunea asupra utilizării infrastructurilor existente pentru scalare.

Menţionăm că USAID este şi partener al evenimentului organizat de Modern Buyer cu tema retail Modern în Republica Moldova: Expansiune, Diferenţiere şi Climat de Consum la Hotel Courtyard by Marriott.

Conferinţa se va desfăşura pe durata unei zile, iar în audienţă sunt aşteptaţi circa 200 de invitaţi, factori de decizie din companii precum: reţele de retail modern din Republica Moldova, lanțuri de benzinării, dar şi magazine specializate; producători/Furnizori de bunuri de larg consum din Moldova şi România; distribuitori în retail și horeca; importatori de bunuri de larg consum; companii de logistică și transport; agenții de cercetare de piață; autorități ale statului din Republica Moldova.

Rezervă un loc la eveniment!

Pentru a participa la lucrările conferinței, în audiență, vă rugăm să solicitați Formularul de Înregistrare online echipei Modern Buyer, respectiv la e-mail: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, maria.hurduc@modernbuyer.ro sau telefonic la +40 31 425.38.82.

Articolul precedentÎn 2023, diversitatea produselor şi politicile de preț continuă să fie prioritare pentru Freshful
Articolul următorConsumatorii acordă prioritate gustărilor, în ciuda creșterii costurilor și a provocărilor economice
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.