Hipermarketul Auchan Berceni din București a fost remodelat într-un hiperstore

Cu o suprafață de vânzare de 7.500 mp și o gamă formată din 50.000 de produse, hipermarketul Auchan Berceni, situat în Dealu Bisericii 67-109, Bucuresti, a fost remodelat sub conceptul de hiperstore, oferind clienților un spațiu modern, facil de parcurs și confortabil la cumpărături.

Pe termen lung, retailerul își propune ca acest concept de hiperstore să fie implementat progresiv și în celelalte hipermarketuri din țară.

„Suntem bucuroși că am făcut un pas înainte în dezvoltarea acestui concept hiperstore, un magazin care răspunde cerințelor și tendințelor actuale și care se remarcă prin game largi, demne de un specialist, precum și prin punerea în valoare a gamelor românești, prețuri mici, servicii, experiențe pentru clienți, soluții sustenabile, totul într-un comerț omnicanal.”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

Un accent deosebit este pus pe produsele românești

Peste 90% dintre produsele alimentare provin de la societăți din România, iar Auchan a dezvoltat un portofoliu important de parteneriate cu producători români, atât la nivel ultralocal, cât și național. Auchan are peste 40 de produse în filiera Auchan, parteneriate pe termen lung prin care obține produse cu trasabilitate controlată de la sămânță până la raft.

Produsele autohtone sunt prezentate vizibil în toate magazinele. În plus, în acest nou concept, clientul beneficiază de o comunicare mai amplă despre produse, producători, dar și de sfaturi despre adoptarea unor comportamente sustenabile.

Produsele locale au o prezență puternică și în zona de carmangerie, de altfel una dintre cele mai mari carmangerii din rețeaua Auchan fiind în Auchan Berceni. Tot aici, retailerul a dezvoltat și o afumătoare proprie și propune clienților o gamă extinsă de carne de pasăre, porc, vită, vânat, cât și specialități.

În egală măsură, retailerul a dezvoltat și un univers dedicat produselor bio și plant-based, zona fiind completată de o selecție variată de alimente pentru diete speciale, precum produse fără gluten, zahăr sau sare.

Nu în ultimul rând, magazinul integrează și zone proprii de producție, respectiv Brutărie, Cofetărie, Gastro, o zonă de servit masa, dar și prezența restaurantului Wanted Burger & Fish by chef Raluca Todea.

Un alt factor important din cadrul noului concept îl reprezintă zona „Crama Mea”, categorie sub care au fost reunite toate tipurile de băuturi alcoolice într-un spațiu special gândit pentru evenimente și degustări, cu o puternică componentă de informare și educare. Gama de vinuri este un reper pentru Crama Mea, categorie în care retailerul propune o selecție amplă de vinuri de la crame românești, acoperind atât categoria premium, cât și cea mai accesibilă.

Din categoria de băcănie se remarcă și gama de cafea, unde Auchan a creat din nou un univers specializat și propune consumatorilor o gamă largă de sortimente de cafea, inclusiv cafea marcă proprie și specialități de origine.

Printre noutățile magazinului se numără și evidențierea unor game specializate, care se remarcă prin dimensiunea colecțiilor, calitatea produselor și un foarte bun raport calitate-preț. Astfel, zona de decorare a casei, de exemplu, a fost complet reinventată oferind clienților o structură împărțită pe camere și o sortimentație concentrată pe produsele create sub marca proprie Actuel. Printre acestea se regăsesc și numeroase articole sustenabile, precum produse din bumbac organic și articole din aluminiu reciclat.

De asemenea, în zona dedicată produselor electronice și electrocasnice, retailerul a creat o experiență cu accent pe informație, astfel încât clienții pot regăsi aici numeroase sfaturi utile cu privire la cum să îți alegi sau să întreții un anumit produs.

O altă zonă care se remarcă în noul concept de hiperstore este cea dedicată produselor pentru animalele de companie. Cu o abordare de specialist, Auchan oferă o gamă extinsă de hrană pentru câini, pisici, rozătoare, pești sau alte animale de companie, inclusiv produse pentru diete speciale, precum și o paletă amplă de accesorii.

În continuarea acțiunilor de protejare a puterii de cumpărare a românilor, Auchan Berceni oferă, ca și până acum, zi de zi prețuri mici și promoții puternice, cumulate cu o paletă diversă de servicii și experiențe pentru clienți. Astfel, comunitatea locală poate beneficia de servicii precum închirierea gratuită de unelte pe baza cardului de fidelitate MyCLUB Auchan și asistență la cumpărături pentru persoanele cu handicap.

De asemenea, pentru o experiență deosebită în cadrul magazinului a fost creat și Auchan Live, o zonă special gândită pentru evenimente de gătit sau degustări de produse noi,
În continuarea acțiunilor de protejare a mediului înconjurător, magazinul Auchan Berceni folosește vitrine pe CO2, iluminat LED și etichete electronice, iar acoperișul a fost modificat pentru a permite montarea de panouri fotovoltaice.

De asemenea, în cadrul a numeroase raioane (jucării, papetărie etc.), clienții vor regăsi produse cu ambalaje certificate FSC, respectiv ambalaje a căror compoziție provine din păduri gestionate responsabil, și articole create într-un mod sustenabil.

Auchan Berceni oferă o linie de case complet modernizată, formată din case hibride, multifuncționale, ce pot fi operate atât de către client, cât și de către casieri, și pune la dispoziția clienților și multiple servicii de livrare pentru comenzile online plasate pe auchan.ro, respectiv Click & Collect (ridicare din magazin), Auchan Drive (ridicare din parcare direct la mașină) sau livrare la domiciliu (prin Bringo, Glovo, Tazz).

Articolul precedentPeste 40 de producători italieni vin la salonul Gustul Italiei, în cadrul Festivalului RO-Wine
Articolul următorMega Image a obținut certificarea sistemului de management al risipei alimentare de la Bureau Veritas (BV)
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.