Hipermarket Kaufland în cort, la Mamaia Nord

0
1570

Kaufland România a inaugurat un hipermarket în cort, în Mamaia Nord, județul Constanța. Magazinul are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.400 metri pătrați, parcarea cuprinde 112 de locuri, iar programul de lucru este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 23:00, și duminică între orele 8:00 – 22:00. Magazinul va rămâne deschis până pe 15 septembrie 2018.

După hipermarketul deschis în vara anului 2017 la Sovata, Kaufland România continuă să ofere clienților aflați în vacanță experiența cumpărăturilor rapide, într-un singur loc, în care găsesc toate produsele de care au nevoie.

Hipermarketul estival este adaptat nevoilor clienților aflați în vacanță, care vor găsi aici legume și fructe, produse proaspete, alimente de bază, carne și brânzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, băuturi, produse nealimentare, articole pentru plajă, articole pentru camping și grătar, drogherie și un raion dedicat băuturilor răcite. De asemenea, noul magazin estival de pe litoral are și un punct Grill, unde clienții pot lua rapid o masă gustoasă.

Produsele proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri și altele sunt livrate zilnic. În plus, cumpărătorii vor beneficia și de oferte speciale de prețuri.

„Pe parcursul verii le punem la dispoziție clienților noștri tot ceea ce credem că le poate fi util într-o vacanță pe malul mării. Suntem dinamici și mizăm pe puterea noastră de a ne adapta la cerințele pieței actuale, iar acest hipermarket face parte din noua noastră strategie de expansiune”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în șapte țări și o rețea de 119 magazine în România. Acesta este primul magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2018 – 2019 (martie 2018 – februarie 2019), compania plănuind deschiderea a 10 noi hipermarketuri în acest exercițiu și dublarea bugetului de investiții alocat expansiunii și modernizării rețelei, la 200 milioane euro, pentru a veni mai aproape de clienți și a le oferi o experiență de cumpărături actuală, adaptată celor mai noi nevoi.