Hell Energy lansează ediția estivală Hell Summer Cool 2023

La debutul sezonului estival, Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România1, lansează, două arome în ediție limitată Hell Energy Summer Cool.

Gustul răcoritor și extravagant de bomboane cu zmeură (Raspberry Candy) și cel de bomboane cu aromă tropicală (Exotic Candy) este completat de designul atrăgător, în culori vibrante, al ambalajului, astfel încât să ofere consumatorilor o experiență completă.

Aromele de vară în ediție limitată de la Hell sunt disponibile în doze unice, reciclabile la infinit, cu același conținut de cofeină de 32 mg/100 ml, 5 tipuri de vitamina B și fără conservanți.

Hell Energy a lansat pentru prima dată ediția limitată Summer Cool în 2013, cea de anul acesta fiind cea de-a XI-a serie limitată de vară din portofoliul de produse.

„Până în prezent, edițiile Hell Summer Cool au surpins fanii brandului cu nenumărate arome noi, iar ediția din această vară nu face excepție. Consumatorii Hell Energy pot testa și se pot bucura de noile produse Summer Cool începând cu luna mai și le pot găsi în mai mult de 10 țări, printre care România, Bulgaria, Grecia, Slovacia și Turcia, în toate magazinele unde brandul nostru este disponibil”, a declarat Mișcunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.

Băuturile energizante Hell Energy conțin ingrediente de înaltă calitate: aproape 90% apă, zahăr granulat, cofeină și vitamine, fără adaos de conservanți. Acestea trec peste 100 de teste de verificare până când ajung pe piață, într-una dintre cele mai moderne unități de producție din Europa.

În luna aprilie 2023, HELL ENERGY România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele trei game: Hell Energy – băuturi energizante, Ice Coffee – cafea rece gata preparată și XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.

Articolul precedentCaroli Foods Group a obținut certificarea “fără gluten”
Articolul următorWine of Moldova, prezent cu un număr record de crame la Festivalul RO-Wine
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.