HEINEKEN România a produs 4,3 milioane hectolitri de bere și cidru în 2023

HEINEKEN România a produs peste 4,3 milioane hectolitri de bere și cidru în 2023 și a colaborat cu peste 600 de furnizori locali de bunuri și servicii, achiziționând peste 70% din materiile prime principale de la furnizori din țară, potrivit raportului care reflectă progresele companiei în anul 2023, cu privire la obiectivele stabilite prin strategia globală de sustenabilitate, Brew a Better World 2030.

Totodată, compania este un contributor constant la economia românească, având în 2023 contribuții fiscale de 452.326.131 lei. Cu trei fabrici în România, la Miercurea Ciuc, Ungheni și Craiova, HEINEKEN România a avut, în anul 2023 o forță de muncă de 1.077 de angajați.

„Sustenabilitatea se află la baza activității HEINEKEN România, fiind integrată în strategia noastră de afaceri EverGreen. Investim constant în proiecte care ne ajută să ne îmbunătățim performanța în domeniul sustenabilității și nu ne vom opri aici. Ne angajăm să continuăm această călătorie către atingerea obiectivelor strategiei noastre de sustenabilitate Brew a Better World pentru cei trei piloni – Mediu, Social și Consum responsabil.”, spune Thibaut Boidin, Managing Director, HEINEKEN România.

Mediu

HEINEKEN urmărește obiectivul de a ajunge la Net Zero emisii de carbon până în 2040. În 2023, compania a înregistrat reduceri semnificative ale consumului de energie: electrică (-5,47%), termică (-14%) și de gaze naturale (-13,54%). De asemenea, HEINEKEN a îmbunătățit gradul de încărcare a camioanelor și a înlocuit treptat echipamentele cu GPL cu modele electrice.

În ceea ce privește gestionarea ambalajelor, peste 96% din deșeuri au fost trimise la reciclare, iar greutatea ambalajelor din sticlă și metal a fost redusă pentru a minimiza impactul ecologic. În plus, compania susține Sistemul Garanție Returnare, unul dintre cele mai mari proiecte de economie circulară din România.

Social

HEINEKEN promovează un mediu de lucru echitabil și incluziv, în care 33% dintre pozițiile de senior management sunt ocupate de femei. Toți managerii au fost instruiți în managementul incluziv, iar compania asigură un pachet salarial corect, eliminând discrepanțele salariale între bărbați și femei. De asemenea, HEINEKEN a investit peste 2 milioane de lei în proiecte ale organizațiilor non-guvernamentale care sprijină comunitățile locale.

Consum Responsabil

HEINEKEN promovează consumul responsabil prin diversificarea ofertei de produse fără alcool și investiții de peste 600.000 lei în prevenirea consumului dăunător de alcool, în colaborare cu organizația Aliat pentru Sănătatea Mintală.

HEINEKEN România a publicat cel mai recent raport de sustenabilitate, care reflectă progresele companiei în anul 2023 cu privire la obiectivele stabilite prin strategia globală de sustenabilitate, Brew a Better World 2030, pe cele trei direcții principale de acțiune: Mediu, Social și Consum responsabil. Raportul complet de sustenabilitate poate fi accesat pe site-ul HEINEKEN România.

Articolul precedentValentin Stăncioiu, Transilvania Nuts: „La împlinirea a 10 ani, intrăm într-o nouă etapă de creștere și consolidare”
Articolul următorSanoVita intră în retail cu produse și ambalaje noi, în urma rebrandingului
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.