Compania SanoVita a demarat implementarea unui proces de rebranding, simultan cu lansarea unor produse noi și introducerea unui format nou de ambalaje.
Rebrandingul include actualizarea identității de brand, cu un logo reîmprospătat care păstrează elementele recognoscibile, un nou spectru cromatic și un layout de ambalaje modernizat – adoptat gradual, unitar, pe toată gama de produse.
Compania își propune să continue extinderea prin noi produse și rețete, derulând în același timp o reevaluare și îmbunătățire a rețetelor existente, pentru a le adapta cât mai fidel așteptărilor consumatorilor.
Două game noi de granola și de müsli
Lansarea rebrandingului coincide cu introducerea a două game de granola și de müsli cu rețete noi. Toate produsele din aceste două game conțin cereale integrale coapte, nu au zahăr adăugat și sunt produse în România. Cele șapte sortimente din cele două categorii sunt ambalate în pungi resigilabile, dotate cu zip, pentru a menține prospețimea produselor. Investiția în echipamentele necesare ambalării în noile formate s-a ridicat la 3.000.000 RON. Produsele lansate sunt deja disponibile în principalele rețele de retail, precum Auchan, Carrefour, Kaufland, Remarkt și Selgros, dar și în comerțul tradițional.
Ambalajele realizate în urma rebrandingului au fost redefinite complet pentru a oferi consumatorilor mai multe informații și transparență. Fiecare produs este prezentat prin prisma ingredientelor active și a beneficiilor pentru sănătate, ajutând consumatorii să ia decizii mai informate și să integreze produsele în alimentația zilnică în funcție de nevoile lor.
„Ceea ce am implementat este un soft rebranding. Nu am schimbat totul pentru a ne transforma în altceva; această decizie reflectă dorințele și feedbackul consumatorilor, care ne-au reconfirmat atașamentul lor față de esența SanoVita. Ne propunem să onorăm istoria brandului, dar și să ne adaptăm complexității omului modern. În același timp, vom continua să inovăm, să dezvoltăm produse noi și să explorăm teritorii neabordate până acum.”, a anunțat Anca Pașca, CEO SanoVita.
„Suntem într-un moment extrem de favorabil pentru evoluția companiei, odată cu consolidarea echipei, eficientizarea operațiunilor și integrarea noului rebranding în toate procesele noastre. Cu sprijinul activ al investitorului nostru, suntem pregătiți să aducem compania mai aproape de consumatori și să extindem prezența noastră în categorie”, a declarat Anca Pașca, CEO SanoVita.
SanoVita operează două centre de producție în județul Vâlcea. Compania este deținută majoritar de fondul de investiții american Highlander Partners.
În 2023, SanoVita a înregistrat o cifră de afaceri de 83 milioane RON, iar pentru 2024 își propune să depășească pragul de 90 milioane RON.
Compania oferă consumatorilor preocupați de o alimentație sănătoasă și echilibrată o gamă variată de produse vegetale, inclusiv cereale pentru micul dejun, rondele expandate din grâu și orez, superalimente, tofu, paste vegetale, alimente de bază, fructe uscate și nuci.