Grupul Rewe a anunțat o creștere a veniturilor cu 6,7%, până la 57,8 miliarde euro, în 2017

În anul financiar 2017, grupul Rewe a înregistrat o creștere puternică a veniturilor în toate segmentele de afaceri, atât în Germania, cât și în străinătate. Veniturile totale au crescut cu 6,7%, până la 57,8 miliarde euro. Businessul din Germania a contribuit la dezvoltarea dinamică a grupului, cu o creștere a veniturilor de 7,1%. Veniturile obținute din afacerile din străinătate au crescut cu 5,7%. Numărul de magazine a crescut cu 3,7%, la un total de 15.313 unități.

La prezentarea cifrelor de afaceri pe 10 aprilie 2018, la Köln, Lionel Souque, CEO-ul Rewe Group, a declarat: „2017 a fost un an excepțional și de succes pentru compania noastră, deoarece grupul nostru a crescut foarte puternic, cu 3,7 miliarde euro. Aceasta este o sumă-record în ceea ce privește creșterea veniturilor. Ceea ce este deosebit de plăcut este faptul că nu am reușit să obținem această creștere a veniturilor numai prin preluarea sucursalelor Kaiser Tengelmann în Berlin, Bavaria și Renania de Nord-Westfalia, prin fondarea firmei Supermärkte Nord Vertriebs GmbH & Co KG (SuNo) și prin consolidarea nou-înființatului joint-venture cu REWE Dortmund eG. Mai degrabă, creșterea a fost organică. În sectorul de food retail, unul extrem de competitiv în Germania, Rewe a înregistrat cea mai puternică creștere a veniturilor pe segmentul de supermarketuri, fără a include sucursalele nou achiziționate. Penny a reușit să își îmbunătățească în continuare creșterea veniturilor obținută în 2016. De asemenea, afacerile noastre pe plan internațional s-au dezvoltat excepțional de bine, în special în Europa Centrală și de Est.”

Souque și-a exprimat, de asemenea, satisfacția cu privire la dezvoltarea activității independente de food retail a partenerilor care fac afaceri sub umbrela Rewe. În 2017, comercianții cu amănuntul parteneri ai Rewe au realizat o creștere a veniturilor de 8,5%. „Magazinele retailerilor independenți parteneri ai Rewe sunt un factor important al creșterii noastre. Promovarea comerțului cu amănuntul independent nu este doar o parte a filozofiei noastre de cooperare, ci contribuie decisiv la dezvoltarea economică pozitivă a întregii companii.”

Numărul angajaților din Germania și alte țări europene a crescut cu 6,1%, până la 345.434. În Germania, numărul angajaților a crescut cu 7,7% de la 235.897 la 254.097 în 2017. Numărul angajaților în străinătate a crescut cu 1,7%, până la 91.337.

Articolul precedentPenny Market a înregistrat cea mai puternică creștere a veniturilor în Ungaria
Articolul următorGrupul Carrefour – creștere în termeni comparabili de 0,4% în primul trimestru
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com