Georgiana Radu va fi noul Director Național de Achiziții și Marketing al Lidl România

Georgiana Radu se pregătește să conducă strategia de achiziții și marketing a produselor din portofoliul Lidl România. Georgiana Radu revine în România după trei ani petrecuți alături de echipa de achiziții și marketing a Lidl din Germania. Cu o experiență în retail de 14 ani, Georgiana Radu a făcut parte din echipa care a pus bazele Lidl pe piața locală.

Inițial, Georgiana s-a alăturat departamentului de Achiziții Promoții Food, pentru ca apoi să conducă, din poziția de director, departamentele de achiziții ale produselor de tip in-and-out (promoții) atât food, cât și nonfood. După 7 ani alături de Lidl România, Georgiana și-a continuat dezvoltarea profesională lateral, de data aceasta coordonând achiziția produselor din sortimentul permanent, poziție din care a contribuit activ la dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii locali și la extinderea sortimentului de produse marcă proprie Lidl.

În urmă cu trei ani, Georgiana Radu s-a alăturat echipei Lidl Germania, unde a avut oportunitatea de a își extinde aria de competență și expertiză nu doar în sfera achizițiilor de marfă, ci și în domeniul marketingului, prin coordonarea strategiilor de loializare a clienților. Din luna septembrie a acestui an, va continua să își consolideze cariera în echipa Lidl România, în poziția de Director Național de Achiziții și Marketing și membru în Consiliul de Conducere al companiei.

Funcția va fi preluată de la Daniel Ștefănescu, care, din luna septembrie, își va continua parcursul profesional alături de Lidl România, trecând într-o nouă etapă a carierei, în cadrul Departamentului de Vânzări.

„Mă întorc cu mare drag acasă, în Lidl România, la echipa în care am crescut și la a cărei formare și evoluție am contribuit mai bine de 10 ani. Împreună vom continua să construim parteneriate solide cu furnizorii noștri, într-un efort comun de a le oferi clienților produse la cel mai bun raport calitate – preț. Sunt recunoscătoare pentru încrederea acordată odată cu această nouă provocare profesională și sunt, totodată, bucuroasă să mă alătur colegelor și colegilor mei din Consiliul de Conducere Lidl România”, a declarat Georgiana Radu.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice.

Articolul precedentProfi a plafonat adaosurile comerciale, începând din weekend
Articolul următorSpirits România: Încasările la bugetul de stat din acciza la alcool etilic au scăzut cu 2,6 % în primul semestru
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.