Fuziunea Ahold-Delhaize incepe sa dea roade

0
384

Gigantul grup olandezo-belgian Ahold-Delhaize a anuntat pe 9 august ca vanzarile si incasarile sale au crescut considerabil pe segmentul de supermarketuri, precum si pe segmentul de comert electronic, in prima jumatate a anului 2017. Reprezentantii companiei au declarat ca beneficiile fuziunii din iulie 2016 incep sa dea roade.

Ahold-Delhaize realizeaza mai mult de jumatate din vanzari in SUA, unde opereaza, printre altele, lanturile de supermarketuri Stop & Shop, Giant si Food Lion. Grupul a raportat ca profitul net in trimestrul al doilea a crescut cu 68%, pe fondul cresterii vanzarilor in Olanda si a imbunatatirii rezultatelor obtinute de magazinele din SUA.

Profitul net a fost de 355 milioane de euro, la o cifra de afaceri mai mare cu 3,4%, adica de 16 miliarde de euro. „Privim la a doua jumatate a anului cu incredere si ne asteptam ca marja operationala sa fie, in linii mari, in concordanta cu prima jumatate a anului”, a declarat Dick Boer, Presedinte si CEO al companiei, preluat de DutchNews.nl.

Fuziunea dintre Ahold si Delhaize va avea ca rezultat economii brute in valoare de 750 milioane EUR in 2019, afirma reprezentantii companiei, cu cele 220 de milioane de euro realizate numai in acest an. Compania va reinvesti 250 de milioane de euro din totalul economiilor in propriile marci.