Fressnapf a deschis primul magazin la București

Fressnapf, cel mai mare retailer european specializat în hrană și accesorii pentru animalele de companie, a deschis primul magazin în București, în incinta centrului comercial Drumul Taberelor.

Este prima lansare dintr-o serie de 14 magazine, care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2022, iar managementul companiei germane consideră că există potențial pe termen lung pentru un număr total de 100 de magazine, în România.

Pe lângă extinderea cu 10-15 unități proprii în fiecare an, compania germană Fressnapf anunță că va prelua unsprezece magazine Super Zoo, precum și pe angajații acestora din România, până la 1 octombrie 2022.

Șase dintre acestea vor fi remodelate în magazine Fressnapf, iar cinci unități noi vor fi deschise în următoarele luni. De asemenea, toți angajații Super Zoo vor fi integrați în compania Fressnapf.

„Prin activitatea noastră de zi cu zi, construim un ecosistem în jurul animalelor de companie, iar în România aducem un portofoliu variat, de 130 de branduri – dintre care 16 sunt branduri exclusive. Vom avea sortimente nealimentare și așternuturi excepționale, cu un raport calitate-preț foarte avantajos, precum și o gamă largă de hrană umedă pentru câini și pisici, cea mai largă gamă disponibilă de sortimente pentru păsări sălbatice și, în general, sortimente alimentare care acoperă toate tendințele și nevoile relevante de hrănire, în toate categoriile de preț”, a declarat Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director, Ungaria și România.

Echipa din România se va alătura unui număr de 16.000 de angajați din peste 50 de țări. În România, până la finalul anului, Grupul Fressnapf va crea 100 noi locuri de muncă.

În prezent, la nivel global, există peste 1.700 de magazine Fressnapf și MaxiZoo în 11 țări, alte contribuții puternice vin de la Arcaplanet în Italia (aproximativ 500 de magazine) și Unconditional Group în Croația (30 de magazine), cât și din magazine online în aproape toate țările.

Grupul Fressnapf are o istorie de peste 32 de ani, primul magazin fiind deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi, compania are o cifră de afaceri anuală de peste trei miliarde de euro.

Dintre cele 14 magazine care urmează să fie deschise în România anul acesta, șase vor fi în cadrul portofoliului de centre comerciale administrate de Nhood: Drumul Taberelor, Centrul Comercial Auchan Berceni, Pallady în București, urmate de Craiovița, Timișoara Șagului și Ploiești. Celelalte două magazine vor fi deschise în Oradea și Pitești.

Grupul Fressnapf este cel mai mare retailer european specializat pe hrană și accesorii pentru animale de companie. De la deschiderea primului magazin de specialitate „Freßnapf” în 1990 în Erkelenz (NRW), fondatorul Torsten Toeller a rămas proprietarul companiei. Sediul companiei este în Krefeld (DE), cu alte birouri în Düsseldorf, Venlo (NL) și cele zece filiale naționale. Astăzi, aproximativ 1.700 de magazine Fressnapf și Maxi Zoo din 12 țări și aproape 16.000 de angajați din peste 50 de țări aparțin grupului Fressnapf. În Germania, majoritatea magazinelor sunt operate de parteneri de franciză independenți, în timp ce în alte țări europene sunt operate ca magazine deținute de companie. Grupul generează vânzări anuale de peste 3,1 miliarde de euro.

Articolul precedentLighthouse: Încrederea consumatorilor, la minime istorice. Companiile românești, mai expuse
Articolul următorWizrom: Companiile de distribuție și-au dublat cererile pentru soluțiile software de automatizare a proceselor, în ultimele 6 luni
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.