Farmec lanseaza prima sa gama de lux

0
44

Farmec lanseaza prima sa gama de lux – Gerovital Luxury. Gama valorifica o strategie anti-age care integreaza intarzierea imbatranirii celulare si neutralizarea efectelor provocate de stresul fizic si emotional.

Noile produse se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 25 si 55 de ani, care sunt foarte bine informate in legatura cu ultimele tendinte din domeniul ingrijirii personale, acorda o atentie deosebita caracteristicilor specifice ale unui produs si experientei personale cu brandul.

Linia este formata din douasprezece produse revolutionare, foarte concentrate, care aplicate in cantitati mici, asigura beneficii vizibile imediat, cu efecte de durata. Aceasta a fost conceputa sub forma unui tratament complex de ingrijire: curatare, tonifiere, hidratare, lifting, albire, antirid si regenerare.

„Ritmul de crestere al segmentului cosmeticelor de lux este de doua ori mai rapid decat cel al pietei in ansamblul sau. Consumatorii romanii au cheltuit in 2016 circa 83 de milioane de euro pe cosmetice si parfumuri de lux, in crestere cu peste 10% fata de anul 2015. Aceasta orientare, amplificata de tendintele internationale de crestere a consumului pentru produsele de lux si premium a stat la baza directiei noastre strategice de a patrunde pe acest segment. Tintim catre extinderea acestei categorii, care este a doua ca importanta pe piata, dupa segmentul mass-market. Astfel, gama Gerovital Luxury a valorificat expertiza brandului Gerovital in materie de creare a produselor antirid, reprezentand o incununare de exceptie a activitatilor de cercetare, dezvoltare si de marketing, demarate in ultimii ani. Linia integreaza descoperirile stiintifice de varf din medicina regenerativa si, datorita eficientei, performantei si autenticitatii sale, suntem siguri ca vom deveni un jucator important pe aceasta categorie”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing al Farmec.

Intreaga gama Gerovital Luxury este disponibila exclusiv in cele 12 magazine de brand Gerovital, magazinele Farmec si in magazinul online www.farmec.ro. Decizia de a distribui noile produse doar pe canalele proprii ale Farmec se conformeaza strategiei companiei de a oferi beneficii exclusive consumatorilor sai.

In luna mai, producatorul clujean a patruns pe segmentul premium, prin lansarea primei sale game de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ Premium Care.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentRomania aleasa lider regional al operatiunilor BAT
Articolul următorPayPoint anunta rezultate in crestere pentru Romania
Daniela Oancea

Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017.
Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.