Farmec a modernizat gama Aslavital Mineralactiv

Farmec a modernizat gama Aslavital Mineralactiv, bazată pe argila naturală din munții Pădurea Craiului. Noua gamă poate fi achiziționată din magazinul online, din rețeaua magazinelor de brand, precum și din hipermarketurile, supermarketurile din țară. Produsele pot fi încadrate în programe personalizate de îngrijire, în funcție de nevoile specifice ale consumatorilor.

Cele 15 produse din gamă cu formulări inovatoare răspund nevoilor actuale impuse de stilul urban și se adresează tuturor tipurilor de ten, inclusiv celor sensibile și ușor iritabile. Datorită asocierii unice dintre argila provenită din munții Pădurea Craiului, Cobiodefender-ul EMR, un agent antistres specific, cu un rol esențial în revitalizarea metabolismului celular și repararea epidermică, și complexul Ferulan, bogat în acid Ferulic, unul dintre cei mai puternici antioxidanți cunoscuți, sunt reduse efectele poluării generate de stresul urban, ale poluării electronice și ale radiațiilor UV.

„Valorificarea ingredientelor naturale, de proveniență locală este o mândrie, dar și o reală responsabilitate pentru Farmec, în calitate de cel mai mare producător român de cosmetice. Astfel, în funcție de noile trenduri cosmetice, vom continua să dezvoltăm gamele brandului Aslavital pe baza acestei argile naturale, dar și să integrăm alte ingrediente locale procurate în producție”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs, Farmec.

Din august 2018, reţeaua celor 24 magazine de brand (Farmec și Gerovital) deţinute de Farmec se întinde în 16 orașe și cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 16 magazine Gerovital care se găsesc în București (3 magazine), Cluj-Napoca (2 magazine), Constanța (2 magazine), Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea şi Oradea.
Farmec S.A. Cluj-Napoca deține certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Articolul precedentRestaurantul pop-up gourmet al rețelei Kaufland s-a redeschis la București
Articolul următorLidl deschide un magazin de 1.300 m² în Oradea
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro