Pentru a-și crește eficiența în mai multe arii de activitate, compania Farel Impex, distribuitor de băuturi alcoolice și nealcoolice, dar și alimente (FMCG) pe zona centrală a Transilvaniei, anunță implementarea sistemului Enterprise Resource Planning (ERP) și Sales Force Automation (SFA).
“Ca urmare a implementării sistemului Transart, cel mai mult a beneficiat echipa de vânzări. Am automatizat foarte mult activitatea agenților, inclusiv aplicarea discounturilor și facturarea. În plus, acum agenții își văd permanent în Hermes, atât targetele individuale de vânzări, cât și modul cum evoluează vânzările proprii (% vs Target), după fiecare vizită. Prin urmare, își dimensionează mult mai bine comenzile, iar dacă ceva nu a mers bine pe durata vizitei la un client, la următoarea vizită își pot adapta discursul .” – a declarat dl Marius Șăulean, Directorul de Vânzări al Farel Impex.
“Sistemul Transart ne-a ajutat să ne creștem eficiența în mai multe arii de activitate. S-au optimizat procesele interne de recepție marfă de la furnizor și cel de livrare a mărfii către clienții noștri – prin scurtarea timpului alocat cu peste 40% în ambele cazuri. La aprovizionare folosim raportul de stoc optim, astfel că generăm acum comenzi de aprovizionare mai corecte, alocând un timp semnificativ mai scurt.” a declarat Sárkány Helga – Analist Vânzări, coordonator implementare ERP.
Farel deservește peste 6.000 de magazine prin 8 depozite locale (Acățari, Târgu-Mureș, Reghin, Sighișoara, Târnăveni, Sibiu, Alba Iulia, Bistrița), o flotă de 160 de mașini și 51 de agenți. Compania are în portofoliu branduri, precum: Heineken, Alexandrion, Romaqua Borsec, Jidvei, Cotnari, Red Bull, PepsiCo, Strauss, Prodvinalco, Murfatlar, Prahova Valley, Vinarte, Angelli, Budureasca, Hell, Spring Harghita, Perla Harghitei, Quantal, Angeli, Garrone, Spumante Silvania, Segarcea, dar și brandurile proprii de energizante FarelEnergy și Bomba.