În primul semestru al anului 2021, Toneli Holding a continuat „să pună cărămizi” la construcția misiunii sale declarate: „Adevăratul Maestru al oului” și, astfel, a generat o serie de rezultate notabile, devenite borne în evoluția companiei și a industriei de profil, după cum urmează:
• Pornirea în producție a două noi ferme Bio și lansarea gamei Bio în aproximativ toată piața de retail;
• Startul liniei de business Horeca & TT și lansarea gamei de produse – ouă lichide pentru profesioniști: melanj, albuș, gălbenuș;
•Menținerea vânzărilor produselor brand Familia Toneli la același nivel cu S1 2021;
•Lansarea produsului Fertilizator Organic, rezultat din producția complementară (valorificarea dejecțiilor);
•Definitivarea proiectului Nutriscore.
În perioada imediat următoare, prioritățile companiei vizează, printre altele, intrarea pe canalul de comerț/industrie cu o gamă de produse adecvate, lansarea unui nou produs în gama de ouă funcționale, precum și lansarea unui nou website.
Compania Toneli va aplica etichetarea Nutriscore pe toate produsele comercializate sub brandul Familia Toneli, indiferent de codul de creștere: 0 – Bio/ecologic, 1 – free range, 2 – sol, 3 – convențional/baterii îmbunătățite.
„Vom avea A score pe toate produsele, cu excepția ouălor albe, unde înregistrăm B score, pe considerentul că ouăle albe au un conținut superior de acizi grași saturați (puțin peste 3%) față de ouăle roșii, care au undeva la 2,8%. Asta nu înseamnă însă că ouăle albe sunt inferioare calitativ, ba dimpotrivă, trebuie cunoscut faptul că ouăle albe au un indice de spumare superior ouălor roșii.”, explică Florin Panfile, Director Comercial, Toneli Holding.
„Cu siguranță, în viitorul apropiat, vom constata un trend semnificativ în această direcție. Din momentul în care consumatorul va fi înștiințat, educat și familiarizat cu noțiunea de Nutriscore, va dori să aleagă în cât mai multă cunoștință de cauză și va căuta această etichetă.”, precizează Florin Panfile, Director Comercial, Toneli Holding.

„Toată lumea își dorește o stare de sănătate dacă nu foarte bună, cel puțin optimă. Însă, pe de altă parte, creierul uman funcționează pe principiul minimului de efort, adică ar fi mai bucuros să primească fără să fie nevoit să caute foarte mult și tocmai asta face Nutriscore: livrează un rezumat al valorilor nutriționale ale produsului și dă posibilitatea consumatorului să aleagă informat și responsabil, în egală măsură.”
„Văd în semnalizările in-store și postările on-line, variante facile și eficiente de a comunica importanța acestei etichetări. Am propus partenerilor retaileri înființarea unor etichete speciale Nutriscore, în scopul creșterii vizibilității acestor produse în categoria și în raftul în care se comercializează.”, spune Florin Panfile, Director Comercial, Toneli Holding.
Pentru finalul de an 2021, compania Toneli pregătește atât noutăți sortimentale, cât și pe linie de canale de vânzare: Horeca, TT, industrie și on-line, precum și lansarea noului website. Toneli și își propune, totodată, mai multă implicare în zona de CSR, odată cu reactivarea asociației proprii – Colecționar de Fapte Bune.