Electrolux achizitioneaza compania europeana de hote Best

Electrolux a anuntat achizitionarea companiei Best, producator european de hote de bucatarie inovatoare, recunoscute pentru design-ul lor. Grupul Broan-Nu Tone va continua sa proiecteze, sa produca si sa comercializeze brand-ul Best de produse de ventilatie pentru bucatarie, in nordul Americii.

Achizitia se afla sub rezerva aprobarii de catre autoritatile de reglementare internationale, iar finalizarea acesteia este asteptata in cel de-al treilea trimestru al anului 2017.

“Achizitia companiei Best este un demers strategic perfect pentru a consolida potentialul Electrolux de proiectare, cercetare, dezvoltare si productie de hote de bucatarie, un aspect de business esential, ce ne determina sa oferim consumatorilor experiente culinare remarcabile.” a declarat Dan Arler, Head of Electrolux Major Appliances Europe, Middle East & Africa.

Compania Best a avut in 2016 vanzari nete de 42 de milioane de Euro (echivalentul a aproximativ 400 de milioane de coroane suedeze) si 450 de angajati, in principal in unitatile de productie din Cerreto d’Esi (centrul Italiei) si in Zabraze (Sudul Poloniei). Compania face parte din grupul Broan-Nu Tone, un producator si distribuitor nord-american de produse rezidentiale de ventilatie.

Prin intermediul brandurilor sale, AEG, Anova, Frigidaire, Westinghouse si Zanussi, grupul Electrolux inregistreaza in fiecare an vanzari de mai mult de 160 de milioane de produse profesionale si de uz casnic, in mai mult de 150 de piete de desfacere. In 2016, Electrolux a inregistrat vanzari de 121 miliarde de coroane suedeze si avea un numar de peste 55.000 de angajati, in intreaga lume.

 

Articolul precedentO retea europeana de trafic cu carne de cal improprie consumului uman a fost anihilata
Articolul următorMcCormick, producatorul mondial de condimente preia divizia alimentara a Reckitt Benckiser
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro