McCormick, producatorul mondial de condimente preia divizia alimentara a Reckitt Benckiser

McCormick & Company Inc, lider mondial pe piața de condimente, a acceptat sa plateasca 4,2 miliarde de dolari pentru a achizitiona divizia de alimente a producatorului britanic Reckitt Benckiser Group Plc. Se preconizeaza ca tranzactia sa fie finalizată in al treilea sau al patrulea trimestru fiscal al anului 2017. Pana atunci, McCormick va astepta aprobarile autoritatilor de reglementare, potrivit informatiilor publicate de ESM: The European Supermarket Magazine.

Pana pe 19 iulie 2017, presa internationala scria ca grupul anglo-olandez Unilever se lupta cu producatorul american de conserve de carne Hormel Foods Corp pentru a cumpara divizia de alimente a producatorului britanic Reckitt Benckiser. Cu toate acestea, pe langa Unilever si Hormel au aparut alti cativa potentiali cumparatori interesati de divizia sa alimentara, care detine in portofoliu marci, precum French’s.

Pana de curand, Unilever si Hormel erau considerati printre potentialii noi proprietari, dar in ciuda sanselor lor foarte mari, alti competitori au intervenit in negocieri, asa cum informa retaildetail.eu.

Reckitt Benckiser a dezvaluit inca din aprilie ca este dispus sa-si vanda divizia alimentara pentru a-si recupera o parte de investitia in achizitia companiei de alimente pentru copii Mead Johnson Nutrition, pentru 15,6 miliarde de euro.

Divizia de produse alimentare a companiei Reckitt Benckiser a generat anul trecut o cifra de afaceri de 470 de miliarde de euro, ceea ce reprezinta aproximativ 4% din cifra de afaceri totala. Divizia se axeaza in special pe vanzarile de pe piata americana.

Reckitt Benckiser si-a redus recent previziunile privind cifra de afaceri anuala, deoarece distributia sa a fost afectata de recentele atacuri cibernetice globale. Grupul britanic se asteapta acum la o crestere a cifrei de afaceri de 2% in locul celei mentionate anterior de 3%.

 

Articolul precedentElectrolux achizitioneaza compania europeana de hote Best
Articolul următorRepublica Moldova: Ce retele de retail au continuat expansiunea in 2017?
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro