Divizia de retail a grupului Sergiana ţinteşte pragul de 60 de unităţi, în 2021

Dinamica anului 2020 a fost ridicată pentru Sergiana Grup, accentuată de necesitatea de reorganizare a activităţii în toate sectoarele de activitate. Cu toate acestea compania a rămas concentrată pe obiectivele stabilite pentru 2021. Astfel, în ceea ce priveşte comerţul tradiţional, divizia de retail a grupului Sergiana ţinteşte pragul de 60 de unităţi, în 2021 iar toate premizele arată că acest nivel va fi atins prin inaugurarea unui nou magazin în Braşov. Proiectul vizează una dintre zonele de dezvoltare a oraşului, profilul fiind mixt, alimentar şi de uz gozpodăresc. Va fi a optsprezecea Prăvălie Sergiana din Braşov.

Referitor la partea de comerţ modern, derulată în parteneriat cu reţeaua Kaufland, Sergiana continuă proiectul de remodelare a standurilor sale din această reţea. E vorba despre implementarea unui format care adăugă şi un punct gastro, cu posibilităţi de servire “pe loc” sau “la pachet”, în fiecare locaţie. Aceasta presupune însă schimbarea întregului layout al punctului de vânzare. Ritmul programat pentru derularea acestui proiect a fost menţinut la nivelul proiectat, în 2020 și cinci spații au fost deja reformulate. În 2021, alte șase standuri se află în pregătire ca destinaţii vizate de proiect.

Divizia de distribuţie are ca obiectiv diversificarea modalităţilor de prezentare a câtorva produse din portofoliu. Este vorba atât de recalibrări de format, cât şi de extinderea gamei de produse feliate şi ambalate dedicate revânzătorilor parteneri. Totodată, în acest an, unitatea de producţie din Poiana Mărului intră într-o nouă etapă de utilare şi modernizare. Este vorba de investiţii care vor include achiziţionarea de utilaje, cu preponderenţă destinate sectorului de ambalare, ceea ce va creşte adresabilitatea produselor. Inputurile care au generat acest proiect sunt în mare parte semnale culese din piaţă şi se pliază pe modificările sesizate în obiceiurile de achiziţie ale clienţilor.

Suportul pentru aceste demersuri se regăseşte în mare măsură în activitatea principalului furnizor de materie primă al grupului, Complexul de Creştere şi Îngrăşare a Porcilor Europig. În acest an, obiectivele vizează dublarea capacităţii de producţie față de anul 2018, presupunând 2.000 capete de purcei înţărcaţi săptămânal, adică 102.000 capete/pe an.

La finele anului 2020, Sergiana a lansat Prăvălia Online, un proiect al departamentului de comerţ electronic serviciului de livrări Sdelivery.

Articolul precedentDivizia Nestlé de produse alimentare din Europa anunță că folosește acum doar ouă de la găini crescute la sol
Articolul următorConsultare publică privind indicarea corectă a prețurilor (și reducerilor) practicate în retail
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.