De 18 ani în România, rețeaua Profi va număra 1.000 de magazine în 2019

0
391

Între 15 noiembrie și 5 decembrie, Profi își sărbătorește a 18-a aniversare în toate cele 436 de localități în care este prezentă. Magazinele promit surprize plăcute consumatorilor care împărtășesc povești din viata lor pe www.profi.ro/18ani.

„Sunt 18 ani de când deschideam la Timișoara primul magazin și, iată, deja ne pregătim să îl deschidem în anul care vine pe cel cu numărul 1.000. Am trăit multe întâmplări în drumul nostru spre vârful ierarhiei retailerilor din România. Unele ne-au ajutat să creștem, altele să ne dăm seama că mai avem multe de șlefuit. Toate, însă, ne-au dovedit că obstacolele sunt doar provocări pe care le putem depăși prin implicarea, încrederea și pasiunea întregii noastre echipe și prin contribuția partenerilor, producătorilor și furnizorilor care ne-au fost alături în acești ani,” declară Daniel Cîrstea, director general Profi Rom Food.

Rețeaua operează cu magazine în format Standard, City și Loco. Cu formatul Loco, Profi a devenit primul retailer care se adrezează consecvent zonelor din afara marilor aglomerări urbane. Mai mult de 650.000 de clienți calcă pragul magazinelor Profi, care oferă până la 6.000 de produse la unele dintre cele mai bune prețuri de pe piață.

Profi încurajează producția locală, circa 80% din sortimentație fiind produsă în România. Succesul rețelei se datorează și numărului din ce în ce mai mare de branduri proprii, care tind să se apropie de 20% din totalul produselor.

Retailerul va încheia 2018 cu o reţea de peste 900 de magazine. După numărul de deschideri din acest an, Profi este lider, fiind compania cu cea mai alertă expansiune.
Cu magazine prezente în 436 de localități și o echipă de aproape 15.000 de oameni, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.

Din decembrie 2016, Profi este deținut de Mid Europa Partners, unul dintre principalele fonduri de investitii de pe piețele emergente din Europa Centrală și de Sud Est. Mid Europa a preluat Profi de la fondul de investiții Enterprise Investors, prin cea mai mare tranzacție din retailul românesc de până acum, contra sumei-record de 533 milioane euro.