Danone a pus QR code pe ambalajul de iaurt pentru a-i promova pe micii gospodari

Iaurturile din gama Danone vor purta pe ambalaje poveștile câtorva dintre gospodarii care furnizează lapte către fabrica din București. Astfel, scanând QR codul de pe ambalaje direct cu camera foto a telefonului sau intrând pe iaurtuldanone.ro, consumatorii pot afla detalii despre 7 dintre cele peste 140 de familii de gospodari care fac parte din programul socio-economic „O șansă pentru familia ta”, desfășurat în Zimnicea de Danone, împreună cu partenerii săi.

“Suntem bucuroși că au decis să ne fie parteneri și să ne ofere cel mai bun lapte, pentru care muncesc cu dăruire și responsabilitate. Ne dorim să ducem poveștile lor mai departe și să le vorbim românilor despre sursa laptelui din care sunt produse iaurturile Danone. Doar cu ajutorul lor, reușim să producem în fiecare zi peste 1 milion de iaurturi, care ajung pe mesele românilor și ale europenilor din alte 13 țări”, declară Natalia Gelstein Kiss, General Manager Danone România, Bulgaria şi Ţările Adriatice.

De peste șapte ani, Danone desfășoară programul <>, prin intermediul căruia a susținut peste 140 de gospodari din Zimnicea să își întemeieze o afacere de familie și să aibă propria mică fermă.

De 20 de ani, Danone România produce iaurt de cea mai bună calitate în fabrica din București, colectând anual peste 60 de milioane de litri de lapte proaspăt, în mare majoritate din surse locale.

Compania are parteneriate durabile cu peste 20 de ferme mari, dar și cu peste 140 de gospodării din proiectul socio-economic „O şansă pentru familia ta”, dezvoltat de Danone începând cu anul 2012, împreună cu partenerii Open Fields și Polaris.

Programul a ajutat comunităţile din zonele defavorizate să se dezvolte ca producători de lapte și a început cu oferirea de juninci din rasa Holstein familiilor care nu aveau posibilitatea de a investi în achiziţionarea unui animal de rasă, stimulând astfel producţia locală. Prima vițelușă născută a fost, la rândul ei, oferită altei familii din comunitatea locală, iar lanţul beneficiarilor a crescut. În total au fost donate peste 370 de vaci.

A urmat apoi dotarea cu 29 de stații de muls mobile echipate cu panouri solare pentru încălzirea apei, 7 mașini agricole care să le asigure gospodarilor nutrețuri pentru sezonul rece, ca și peste 800 de ore de curs pe teme, precum igiena, nutriția și managementul fermei pentru gospodarii participanți în program.

În 2019 programul merge mai departe cu inițiative în zona de mediu, așa cum este procesarea ecologică a deșeului de grajd și plantarea a peste 8.000 de copaci în zonă. Programul „O șansă pentru familia ta” este o iniţiativă pe termen lung, care va continua şi în următorii ani, devenind o soluție socială inovatoare pentru comunități defavorizate din zone rurale sau urbane mici.

Danone România are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din Bucureşti. Fabrica Danone din Bucureşti a produs local primele iaurturi în 1999.

Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, produse pe bază de plante, ape minerale îmbuteliate și nutriție specializată. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), mărci de răsfăţ (Danette, Cremosso) şi gamele Danone cu iaurt simplu şi cu fructe, aşa cum sunt în România Natural şi Delicios.

Articolul precedentAchiziția Cavaway de Alexandrion a fost aprobată de Comisia Concurenței din Cipru
Articolul următorURBB a lansat berea Carlsberg fără alcool
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.