Daniel Trandafir, D.R.I.M. Daniel: „Furnizorii incep sa creasca investitiile alocate comertului traditional. O mai buna comunicare cu antreprenorii din TT ar fi benefica ambelor parti”

0
1628

In articolul publicat de Modern Buyer pe data de 9 iunie 2016, cu titlul „Moment istoric in industria de distributie: Grupul Aquila detroneaza Interbrands. Vezi si alte schimbari in Top 20 Distribuitori” s-a strecurat o regretabila greseala, datele financiare mentionate pentru companiile D.R.I.M. Daniel si Reclama Logistic fiind transmise eronat de catre noi.
Precizam ca in 2015, D.R.I.M. Daniel si Reclama Logistic au inregistrat, cumulat, o cifra de afaceri de 307 milioane de lei, in crestere cu 20% fata de 2014, si nu o scadere a afacerilor, asa cum mentionasem anterior de catre noi.
In acest context, prin cumularea cifrelor celor doua companii, D.R.I.M Daniel & Reclama Logistic ocupa locul sapte in acest clasament.
„A fost un an bun pentru noi, cresterea de doua cifre fiind generata de un cumul de factori: reducerea TVA, inviorarea consumului, o usoara extindere a ariei de distributie, o mai buna asezare a noastra in piata, cresterea numarul de furnizori. Acestia din urma incep sa acorde o atentie tot mai mare micilor magazine, dar si investitii pe masura. Cred ca este necesara o mai buna comunicare cu antreprenorii din TT pentru ca acestia sa constientizeze mai bine atuurile pe care e au in piata si sa construiasca pe ele. Speram ca prin astfel de solutii sa vedem cat mai multe exemple de succes si strategii dedicate comertului traditional”, a precizat Daniel Trandafir, Proprietarul celor doua companii de distributie.
Pentru 2016, companiile de distributie administrate de acesta isi vor extinde aria de distributie in afara judetelor acoperite in orezent.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentInca trei magazine in format Loco in reteaua Profi
Articolul următorLegea 321/2009, lovitura de gratie pentru comertul traditional?
Maria Hurduc

Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.