Daniel Badea o inlocuieste pe Daniela Sima la conducerea departamentului de marketing al Selgros Cash&Carry

Daniel Badea, fost manager de achizitii non-food Selgros Cash&Carry, este noul director de marketing al companiei, inlocuind-o pe Daniela Sima, cea care a condus acest departament timp de doi ani.

„Promovarea lui Daniel Badea este o evolutie fireasca dupa rezultatele deosebite pe care le-a obtinut prin optimizarea sortimentatiei raioanelor de non-food și prin aducerea constanta de noutati atat in layout cat si in produse. Absolvent de studii economice și al unui Executive MBA la Tiffin University in București, Daniel Badea se va concentra pe consolidarea pozitiei de lider in piata a Selgros”, au precizant reprezentantii retailerului.

Conducerea departamentului de achizitii non-food va fi preluata de catre Pompiliu Paiu, fost category manager electro-multimedia pana acum.

Daniela Sima a condus departamentul de marketing al retelei Selgros din octombrie 2014, dupa 14 ani de activitate in departamentul Achizitii al companiei.  Ea s-a alaturat echipei Selgros  inca de la intrarea sa pe piata romaneasca, in anul 2001.

Selgros Cash&Carry Romania, parte a grupului elvetian Transgourmet Holding AG, detine 21 magazine in Bucuresti, Brasov, Iasi, Targu Mures, Oradea, Cluj, Ploiesti, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Braila, Arad, Suceava, Alba Iulia si Constanta.

Articolul precedentPodiumul celor mai noi tendinte: Care au fost inovatiile premiate anul acesta la SIAL
Articolul următorCu cinci noi deschideri programate pentru luna noiembrie, Penny Market va ajunge la 185 de magazine
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.