Cu magazinul din Scornicești, rețeaua Penny Market ajunge la un număr de 238 de unități în România

Rețeaua de magazine Penny Market se extinde cu o nouă unitate în localitatea Scornicești, județul Olt și ajunge la 238 de spații deschise în România. Magazinul este situat pe Bulevardul Muncii, Nr. 21C, Trala 31, are un spațiu de vânzare de 857,2 m2 și o echipă de 15 angajați. Orarul magazinului este de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminica între 08:00 – 20:00. Pentru confortul clienților săi, noul magazin dispune și de un număr de 64 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități, și patru case de marcat.

Cu produse de calitate ce provin de la furnizori și producători locali și o atenție constantă la nevoile clienților, compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România.

Magazinele Penny Market au un format modern ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele de magazine sub noul concept, Future Store. Procesul de remodelare a fost început în 2015 și finalizat în noiembrie 2018, iar accentul este pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete, atent selecționate zi de zi.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny Market în România este alcătuită din 238 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați.