Cris-Tim elimina caragenanul – E407 din mezeluri

0
142

Cris-Tim, cel mai mare producator roman de mezeluri, elimina caragenanul din intreaga sa gama de produse. De acum, pe langa beneficiile oferite de Eticheta Curata – produse fara gluten, amidon, MDM, soia, arome artificiale, monoglutamat de sodiu, produsele Cris-Tim sunt si fara caragenan.

Desi este permis si frecvent folosit in industria alimentara, Cris-Tim a gasit o solutie de a-l elimina, din dorinta de a-si imbunatati si mai mult produsele.

Caragenanul – E407 este un aditiv alimentar a carui utilizare in industria alimentara este permisa de legislatia Uniunii Europene; este frecvent intalnit in numeroase categorii de alimente, de la deserturi, lactate, produse din carne, peste, sosuri, sucuri, pana la bere sau produse fainoase. Caragenanul provine din alge si are rol de gelifiere, de ingrosare a produselor.
Inainte, pentru a asigura textura, in produsele Cris-tim caragenanul se regasea in cantitati de 0,2% – 0,4% din reteta, ceea ce insemna mai putin decat greutatea unei picaturi de roua.

Procesul de inovare a pornit in aceasta primavara, cand Cris-Tim a reusit sa aduca in magazine produsel cu Eticheta Curata, adica fara gluten, amidon, MDM, soia, arome artificiale, monoglutamat de sodiu – si de acum, si fara caragenan.

Produsele cu Eticheta Curata sunt rezultatul unor eforturi de cercetare si investitie in procesul de productie si la nivel de reteta – si care reprezinta la ora actuala cea mai moderna tehnologie din Romania pentru a obtine cele mai bune mezeluri.

Eliminarea caragenanului din mezeluri reprezinta un pas in plus in demersul Cris-Tim de imbunatatire a produselor. Cris-Tim continua investitiile in dezvoltarea de noi solutii pentru a oferi mai departe romanilor produse cat mai bune, pentru un viitor mai sanatos.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentTendinta de scadere a productiei de carne de porc in UE
Articolul următorPatru executivi de top pleaca din conducerea Reckitt Benckiser
Daniela Oancea
Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here