Patru executivi de top pleaca din conducerea Reckitt Benckiser

In imagine: Darrell Stein

Directorul de IT, directorul de resurse umane, de marketing si directorul responsabil cu pietele emergente vor parasi compania Reckitt Benckiser Plc, in prima mare restructurare a companiei, de cand Rakesh Kapoor a fost numit CEO in 2011.

Plecarile celor patru executivi, confirmate de purtatorul de cuvant Patty O’Hayer, vin intr-un moment in care Reckitt Benckiser isi propune sa devina liderul global indiscutabil in domeniul produselor care asigura sanatatea si igiena cosnumatorilor.

Plecarea lui Darrell Stein (in imagine), managerul departamentului de IT, urmeaza unui atac cibernetic care a fortat producatorul de prezervative Durex si pe cel al produselor de curatenie Cillit Bang sa isi reduca previziunile de vanzari pe tot parcursul lunii iulie din cauza intreruperilor in fluxul de productie si de distributie. Reckitt Benckiser se lupta, de asemenea, cu un declin in vanzarile de lapte formula pentru bebelusi, dupa ce a platit 16,6 miliarde de dolari pentru achizitionarea companiei Mead Johnson.

Stein va fi inlocuit de Seth Cohen, director executiv al PepsiCo Inc., responsabil cu operatiunile de tehnologie a informatiei pe Europa si Africa Subsahariana. Roberto Funari, seful departamentului de marketing al Reckitt Benckiser paraseste compania dupa ce recentele produse pentru ingrijirea picioarelor lansate de Scholl nu au atras atentia cumparatorilor, ducand la pierderi inregistrate in divizie.

Frederic Larmuseau, directorul responsabil cu pietele emergente, va deveni directorul executiv al producatorului olandez de cafea Jacobs Douwe Egberts BV, iar Bart Becht, fostul CEO al lui Reckitt Benckiser, este presedintele Jacobs Douwe Egberts.

Reckitt Benckiser a estimat ca a pierdut 1% din vanzarile anuale din cauza atacurilor cibernetice, ceea ce ar echivala cu aproximativ 90 de milioane de lire sterline (117 milioane de dolari). Producatorul de cosmetice Nivea, Beiersdorf AG, a declarat de asemenea, ca atacurile cibernetice au cauzat pierdute vanzari de aproximativ 35 de milioane de euro (41 milioane de dolari) in prima jumatate a anului.

Articolul precedentCris-Tim elimina caragenanul – E407 din mezeluri
Articolul următorCHEP in parteneriat cu Mainfreight −investitie de 600.000 de Euro intr-o linie de reconditionare a paletilor la Ploiesti
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com