Cosmin Varga, Director General Microfresh, este speaker în conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024.
Microfresh este o companie care face parte din grupul Microfruits, unul dintre liderii distribuției de fructe și legume proaspete din România. Într-o fabrică proprie, din proximitatea Bucureștiului, în care au investit peste 3 milioane de euro din 2022 și până în prezent, ei produc o gamă largă de produse:
- Sucuri proaspăt stoarse și limonade 100% naturale;
- Fructe tăiate și salate de fructe;
- Legume tăiate și rase;
- Smoothie din fructe.
Unitatea – dotată cu linii automate și semiautomate de sortare, spălare, uscare, presare la rece, feliere, îmbuteliere, dopuire și etichetare – are o capacitate de producție și de ambalare de circa 10.000 de sticle/zi. Două tone de fructe și legume suntprocesate zilnic acolo.
Utilizarea tehnologiei HPP (High Pressure Processing) în producția gamei de sucuri și de smoothie-uri permite o perioadă de valabilitate de cel puțin două ori mai mare decât produsele tradiționale, respectiv 90 de zile.
Microfresh a dezvoltat marca proprie MyFresh și sunt implicați, de asemenea, în proiectele de Private Label ale partenerilor din retailul modern.
Microfresh susține în calitate de partener evenimentul Private Label & Convenience Food Innovation Show.
Un număr de 150 de profesioniști din sectorul Retail și FMCG au confirmat prezența la ediția a XII-a a evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show, organizată de Modern Buyer, în data de 16 mai 2024, la hotel Caro, din București.
Dacă nu v-ați înscris deja, vă reamintim că participarea d-voastră la eveniment este posibilă doar prin rezervare și completarea Formularului de participare.
De asemenea, dacă aveți nevoie de informații suplimentare sau dacă doriți să vă asociați acestui eveniment în calitate de partener, vă rugăm să ne contactați prin telefon: + 40 31 425.38.82, +40 729 880 041 (Maria Hurduc) sau +40721049190 (Andrada Bercaru) și e-mail: maria.hurduc@modernbuyer.ro; andrada.bercaru@modernbuyer.ro.
Evenimentul Private Label & Convenience Food Innovation Show este dedicat managerilor de achiziţii din retail și HoReCa, managerilor de vânzări și managerilor comerciali din FMCG, precum și managerilor din companiile furnizoare de soluţii şi servicii specifice.
Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 se va desfășura pe durata întregii zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției. Vă așteptăm la eveniment!
Conferință
În prima parte a conferinței, vom descoperi cum impactează scăderea puterii de cumpărare industria de Private Label, cum răspund producătorii și furnizorii tendințelor în schimbare de consum, adaptându-se cererii de Private Label.
În categoria Convenience Food am inclus următoarele subcategorii:
– gastronomia (mâncarea gata preparată din hipermarketuri);
– categoria ready-to-eat – produse ambalate de la furnizori;
– produse congelate sau refrigerate din segmentul ready-to-cook, ready-to-heat
– produsele to go;
– plant based, tot din categoria ready-to-cook or ready-to-heat.
Pentru prima dată, evenimentul va acoperi aceste subcategorii emergente pe piața din România. Modern Trade alocă spații din ce în ce mai mari acestor subcategorii și noi credem că tot ce numim convenience food este o categorie vedetă și se află pe un trend bun.
Ne propunem să creionăm dimensiunea și dinamica acestei piețe, aceasta înseamnă că vom invita agenții specializate să analizeze anumite categorii și subcategorii. Vrem să vedem cum abordează Retailerii acest sortiment, și care este dinamica diverselor subcategorii de produse.
Conferința va fi organizată pe trei paliere de dezbatere:
– Ce știm despre principalele tendințe, obiceiuri de cumpărare și de consum de Private Label? Vom oferi o analiză a datelor disponibile și a evoluțiilor recente, în consumul de Private Label. Vom primi informații de la specialiști, care să ne ajute la înțelegerea obiceiurilor de cumpărare și să ne adaptăm la cerințele în schimbare ale consumatorilor. Vom afla care sunt implicațiile pentru producătorii și retailerii angrenați în producția de Private Label, ca factor de diferențiere în piață.
– Retailerii: Pionierii categoriei Private Label. Vrem să punctăm proiectele marilor retaileri și inovațiile în această categorie. Rolul retailerilor în consolidarea imaginii de Private Label și crearea de awareness într-un domeniu de pionierat în România – Convenience Food (ready-meals, ready-to-eat, ready-to-cook).
– Producătorii răspund Prezent la noile tendințe de consum: Cum se adaptează producătorii la cererea crescută de Private Label? Dar la preferințele de consum de mâncare gata preparată, semipreparată, to-go și plant based? Modalități eficiente de colaborare cu retailerii pentru a îmbunătăți distribuția și vizibilitatea acestor produse la raft.
Expo Hall
Vom organiza un spațiu expozițional, cu standuri personalizate, pentru producătorii de alimente și băuturi, care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile în materie de Private Label, precum și noutățile din categoria Convenience Food: ready-meals, ready-to-heat, ready-to-cook, to-go, plant based. Expozanții vor organiza întâlniri la standurile lor și vor oferi degustări de produse participanților prezenți la eveniment.
Business Networking
Conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 este o resursă valoroasă de educație și informare pentru sectorul de alimente și băuturi din România, singurul eveniment care își propune să evalueze oportunităție și provocările din domeniul producției și comercializării de Private Label.
Pe parcursul zilei, veți putea interacționa cu liderii din industrie, veți putea împărtăși idei cu aceștia și veți putea vizita standurile din Expo Hall, unde vor fi prezentate cele mai recente produse și servicii din piața locală sau europeană.