Cosmetic Plant, o afacere de familie înființată în 1991, la Cluj-Napoca, de farmacista Ileana Mester, se relansează cu o nouă identitate și o strategie de dezvoltare pe următorii ani. Noua strategie pe termen mediu și lung se axează pe rebranding, remodelarea și extinderea portofoliului de produse, lansarea de game superioare, campanii și concepte inedite în piață.
”Pentru a susține implementarea noii strategii de business pe următorii ani, am făcut investiții în retehnologizare din resurse proprii, dar și din accesarea de fonduri europene. Cu noile game de produse țintim o creștere anuală a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, ceea ce ar menține trendul ascendent din ultimii ani. Această creștere organică constantă este o dovadă că notorietatea brandului Cosmetic Plant este din ce în ce mai bine conturată la nivel național”, spune Dr. Susana Laszlo, coacționar al Cosmetic Plant. Cifra de afaceri a companiei în 2018 a fost de 11.252.651 lei, aprox. 2.500.000 euro.
Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles.
În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.
Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, diverse lanțuri de farmacii și farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Ungaria, Iordania, China etc.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 120 produse ce se pot achiziționa și de pe magazinul online al producătorului – www.cosmeticplant.ro