cora România are un nou CEO și o echipă nouă de top management

Aura Rădulescu este noul CEO al cora România.

Aura Rădulescu este noul CEO al cora România. Aura va conduce o echipă de management nouă și are ca obiective, pentru următorii trei ani, relansarea creșterii companiei și consolidarea modelului comercial.

Echipa de top management este completată cu două poziții noi, create pentru a susține procesul de transformare al cora. Claudia Badea, care până acum a fost directorul hipermarketului cora Lujerului, devine Director pentru Comerțul digital și va coordona dezvoltarea multicanal a companiei.

Anca Popescu, fostul director al cora Pantelimon, devine director pentru Responsabilitate Socială și va coordona noua strategie referitoare la impactul social al companiei în România. Camelia Popescu preia un nou rol, acela de  Director de PR & Public Affairs.

De asemenea, au fost operate modificări în conducerea unor magazine, fiind numiți directori noi la cora Pantelimon, cora Lujerului (București), cora Brătianu (Constanța), cora Drobeta și cora Ploiești.

Toți oamenii avansați în funcții sunt formați în companie și și-au dovedit, în timp, competențele profesionale.

Aura va continua să lucreze îndeaproape cu Thierry Destailleur, care devine președintele Consiliului de Administrație, poziție din care va oferi consiliere strategică pentru dezvoltarea companiei.

Schimbările la vârful companiei, unul dintre jucătorii comerțului modern, cu 2.900 de angajați, reflectă maturizarea echipei din cora România și încrederea pe care Grupul și conducerea companiei o au în echipa locală, într-un context în care este nevoie de flexibilitate în operațiuni pentru a face față cu succes provocărilor locale.

Aura Rădulescu, CEO cora – „Prioritățile mandatului meu sunt continuarea creșterii cora prin dezvoltarea multicanal, consolidarea modelului comercial, desfășurarea operațiunilor în mod eficient și sustenabil. Toate acestea subscriu obiectivului central al nostru, acela de a înfrumuseța și îmbogăți viețile clienților prin soluții care să răspundă noilor aspirații și nevoi ale lor.”

Aura Rădulescu a activat zece ani în vânzări înainte să se alăture echipei cora, în 2008. Ea a condus, pe rând, centralele de achiziții non alimentară, alimentară, pentru ca în 2020 să preia conducerea Centralei de Achiziții a cora. În 2021 a primit un nou rol, acela de Director Operațional.

Thierry Destailleur, președintele CA al cora – „Astăzi este o zi emoționantă pentru mine. Îi predau ștafeta Aurei, cu care lucrez de 17 ani. cora este o echipă bine sudată, matură, capabilă să performeze chiar și în cele mai provocatoare condiții. cora este, deci, gata să meargă mai departe, să se transforme și să devină o companie pregătită  pentru noile provocări, mai suplă și eficientă, capabilă de adaptare rapidă și creare de plus valoare. Transformarea cora este un proces gândit de mai mulți ani, la care au participat toți angajații. Echipa locală are resurse extraordinare de reinventare și inovare. Structura noului management reflectă talentul echipei – noii lideri sunt oameni care au crescut odată cu cora, încă din primele zile de activitate pe piața românească. Eu însumi sunt în cora România de la început, din 2004, și am avut bucuria să observ creșterea businessului și evoluția echipei. Îi rămân alături pentru a deschide o nouă etapă de dezvoltare în istoria cora în România.”

Prezentă în România din 2004, cora mizează pe dezvoltarea multicanal, care include operațiuni de Ecommerce – cora a relansat de curând site-ul său pentru cumpărături online și și-a diversificat prezența în alte marketplace-uri -, proximitate – rețeaua magazinelor cora Urban lansată anul trecut – și magazine fizice, pentru cele din urmă cora România pornind un amplu proces de remodelare. F

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează zece hipermarketuri în România, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România.

Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate. Aplicația cora poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

Articolul precedentRețeaua LaDoiPași, la zece ani pe piața din România: peste 1.750 de magazine la nivel național
Articolul următorÎntre 5 și 7 aprilie se desfășoară la Berlin târgul Fruit Logistica, ediția 2022
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.