Compania Coca-Cola lansează o nouă platformă globală de brand, Real Magic. Aceasta este prezentată publicului împreună cu noua identitate vizuală a Coca-Cola și o nouă viziune asupra logo-ului, ce va fi transpusă în toate campaniile de marketing ale brandului.
“Real Magic nu este un simplu slogan sau o campanie singulară: este o filosofie și o promisiune a brandului pe termen lung, ce vor influența și ghida toate campaniile de marketing și comunicare ale brandului Coca-Cola”, a declarat Manolo Arroyo, Chief Marketing Officer la The Coca-Cola Company.
Platforma Real Magic se lansează printr-o nouă campanie intitulată “One Coke Away From Each Other” (“La o Coca-Cola distanță unii de alții”). Fiind o împletire a lumii reale cu cea virtuală, “One Coke Away From Each Other” este metafora care ilustrează credința în faptul că ceea ce ne unește este mai presus decât ce ne separă și celebrează umanitatea din fiecare dintre noi.
Spotul campaniei, care a fost lansat în mediul digital pe 27 septembrie, aduce în prim plan trei nume foarte cunoscute în lumea gamingului: DJ Alan Walker, Aerial Powers și Average Jonas.
Inspirat din reprezentarea logo-ului pe ambalajele emblematice, designul logo-ului “Hug” prezintă varianta curbată a celui precendent pe sticlele și dozele de Coca-Cola, pentru o oferi o identitate vizuală ce redă conceptul momentelor de magie din comunicarea Coca-Cola.
Pentru a da viață conceptului Real Magic, odată cu adoptarea logo-ului “Hug”, Coca-Cola colaborează cu artiști, fotografi și ilustratori. Printre partenerii de design sunt și: Wieden+Kennedy London, KnownUnknown și Kenyon Weston.
Pentru crearea campaniei “One Coke Away From Each Other”, Coca-Cola a colaborat cu agenția de advertising BETC London, precum și cu regizorul Daniel Wolfe și Mathematic, specialist în producție gaming și CGI.
Campania include și execuții pentru social media, digital și OOH. Pe anumite piețe, Coca-Cola va oferi consumatorilor, începând cu data de 11 octombrie, șansa de a câștiga diverse premii, cu ajutorul codurilor ascunse în spot. Pe parcursul spotului sunt ascunse 25 de coduri. Prin colaborarea cu Brand Partnership Studio din cadrul Twitch, platforma interactivă de livestreaming, creatorii Twitch vor debloca alte 10 coduri, împreună cu vizitatorii, în cadrul sesiunilor live pe canalele lor Twitch.
Ca parte a campaniei, Coca-Cola va oferi premii consumatorilor care descoperă codurile secrete și le introduc pe un micro-site dedicat țărilor participante: www.coca-cola.com/realmagic. Câștigătorii vor avea șansa să primească o parte din fondul de premiere Bits, un instrument virtual destinat susținerii stream-erilor Twitch, prin intermediul unei tombole organizate de Coca-Cola.