Carrefour livrează prin Bringo în doar 30 de minute la orice adresă din București și Iași

Carrefour anunță că va onora în 30 de minute comenzile primite prin Bringo în orașele București și Iași, urmând ca până la finalul anului, serviciul de livrări rapide să fie disponibil și în Cluj și Timișoara. Serviciul de livrări rapide al Carrefour se bazează acum pe încă 16 magazine din București și 9 magazine din Iași, în format Carrefour Market și Market Express. Astfel, clienții din cele două orașe pot comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele din proximitatea lor, cu livrare în 30 de minute și cost redus de 9,99 lei per comandă.

Odată cu expansiunea serviciului, Carrefour adaugă 20 de magazine noi în Bringo, astfel ajungând la o prezență de 83 de magazine în aplicație, cu toate formatele – hipermarket, Market și Market Express. Acestora li se adaugă Bonteria Very & So din București și 4 magazine Supeco din țară.

„Am decis extinderea serviciului de livrare rapidă, în 30 de minute, la aproximativ o lună de la lansare, având deja la bază rezultate foarte bune – mai exact, numărul comenzilor s-a dublat în zonele în care a fost disponibil inițial serviciul. […] Planurile noastre nu se opresc aici – obiectivul nostru este să ne extindem amprenta și către alte orașe până la finalul anului, pentru început Timișoara și Cluj”, a declarat Cătălin Samara, COO Carrefour România.

„Bringo, un concept made in Romania, a crescut alături de Carrefour și este astăzi un best practice în Grupul Carrefour, care reproduce modelul și în alte piețe în care este prezent – cel mai recent chiar în Franța. Rezultatele ne încurajează să mergem mai departe și să consolidăm împreună cu echipa Carrefour România un parteneriat care dă tonul în industria de e-commerce și retail.”, a adăugat Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.

Carrefour a lansat serviciul de livrare rapidă de 30 minute în luna august, în anumite zone din București și Iași, pentru a testa interesul clienților pentru beneficiul proximității în mediul online.

Dacă primele magazine incluse în programul de expansiune din capitală au fost Carrefour Market Barbu Văcărescu și Drumul Taberei Columbus, planul acum include un număr de 11 supermarketuri, lista completându-se cu Market Razoare, Delfinului, Veteranilor, Miniș, Cultural, Crângași, Șincai, Apusului și Busspark.

Totodată, au fost incluse în planul de expansiune în premieră și 5 magazine în formatul Market Express: Express City Mall, Dorobanți, Ferdinand, New Town și Gara de Nord.

Cu cele 16 magazine din care se face livrarea rapidă, în prezent Carrefour acoperă aproximativ întreaga suprafață a Capitalei, clienții având un magazin Carrefour de proximitate inclus în aplicația Bringo în toate cartierele din București.

Clienții care optează pentru livrarea rapidă de 30 de minute au acces la peste 90% din sortimentul magazinului de proximitate. Toate produsele sunt disponibile la același preț ca cel din magazinele fizice, în contextul în care Bringo nu practică adaos comercial. În același timp, costul livrării este varianta redusă de proximitate, de numai 9,99 lei la fiecare comandă.

Astfel, clienții din București și Iași au în aplicația Bringo atât opțiunea celui mai apropiat hipermarket Carrefour, cu livrarea tradițională, în 90 de minute și contra unui cost standard de 19,99 lei, cât și noile opțiuni, de supermarketuri și marketuri express de proximitate, cu livrare rapidă, în 30 de minute, în schimbul unui cost redus.

O componentă importantă a serviciului de livrare rapidă în București și Iași, care se menține odată cu extinderea sa, o reprezintă introducerea modelului hibrid de livrare, disponibil odată cu adăugarea scooterelor și bicicletelor tradiționale în flota Bringo.

Carrefour România pune la dispoziția clienților o gamă de peste 50.000 de produse și activează în aplicația Bringo cu toate formatele de tip hipermarket și supermarket, sau express. Cumpărăturile sunt făcute de un personal shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind semnificativ îmbunătățită.

Articolul precedentSmithfield România se alătură inițiativei Asociației Acasă în Banat pentru păstrarea patrimoniului gastronomic unic: bucătăria bănățeană
Articolul următorCompania Coca-Cola lansează o nouă platformă globală de brand
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.