Coca-Cola relansează comunicarea publică printr-o nouă campanie

Coca-Cola relansează comunicarea publică prin campania Mai deschiși ca niciodată. Campania, creată și dezvoltată de agenția 72andSunny Amsterdam, marchează toată această perioadă de transformări sociale și culturale. Campania este deschisă de un manifest creat special pentru Coca-Cola de George the Poet, un artist premiat al genului spoken poetry.

Manifesto-ul este inspirat de promisiunea unor noi posibilități, descoperite în perioada izolării, și ne îndeamnă pe toți să fim „mai deschiși ca niciodată” și să apreciem tot ceea ce avem în jurul nostru.

Cuvintele lui George ne încurajează să fim deschiși către schimbare, să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă și să găsim oportunități în această nouă normalitate.

George the Poet

Pe lângă cuvintele lui George the Poet, ca inspirație, ilustrate în diverse execuții, în Out-Of-Home și Digital, campania mai include: un spot TV și un plan de engagement de tip call-to-action pentru consumatori, care se va derula pe parcursul anului.

„Mai deschiși ca niciodată are la bază convingerea că nu trebuie să ne „întoarcem la normalitate”. În schimb, toți avem posibilitatea să mergem înainte și să creăm o lume nu doar diferită, ci chiar mai bună. Este, totodată, o campanie de susținere a partenerilor noștri, inclusiv restaurante, baruri sau cafenele locale, dintre care multe și-au reprimit clienții după o perioadă plină de provocări pentru întreaga industrie.”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România.

Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România

Mai deschiși ca niciodată susține comunitatea HoReCa locală

Lansarea manifestului va fi urmată de un program de activități care se vor desfășura pe parcursul anului, până în 2021. Multe dintre ele se vor concentra pe susținerea comunității HoReCa locale. Între acestea, sunt incluse:
• Activări digitale create pentru a ne aminti tuturor de momentele de care ne-am bucurat, singuri sau alături de ceilalți, în cafenelele, restaurantele și barurile locale, invitându-ne să apreciem toate aceste clipe, pe care poate că nu le-am prețuit suficient înainte;
• Sprijin pentru partenerii HoReCa, prin oferirea de expertiză și resurse adiționale pentru a-și crea propriile anunțuri publicitare.

O platformă dedicată va permite Coca-Cola să susțină industria ospitalității, prin sponsorizarea anunțurilor publicitare, care pot fi customizate și distribuite într-un mod personalizat și autentic.

Campania Mai deschiși ca niciodată (#maideschisicaniciodata) invită, totodată, publicul să participe, încurajându-i pe oameni să împărtășească ce și-ar dori să fie diferit și care sunt rezoluțiile pe care și le propun, pentru a fi „mai deschiși ca niciodată”.