Coca-Cola înlocuiește folia de plastic folosită la baxurile de doze, cu ambalajul Keel Clip

Coca-Cola a investit 2 milioane de euro în fabrica de la Timișoara pentru tehnologia Keel Clip, cu scopul de înlocui treptat folia de plastic folosită la ambalarea baxurilor de doze, cu un carton biodegradabil și reciclabil. KeelClip este o soluție inovatoare și minimalistă de ambalaj colectiv, din carton, care va fi folosit pentru baxurile de doze Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes.

Materia primă pentru producția Keel Clip provine din surse sustenabile: carton reciclat sau provenit din păduri plantate special cu acest scop. Compania a început listarea produselor cu noul ambalaj la finalul lunii martie, iar tranziția completă către noul ambalaj colectiv din carton va fi finalizată până la finalul anului 2021.

Impactul investiției se va reflecta într-o scădere de 100 tone de plastic, pus pe piață în anul 2021, urmând ca în anii următori această cifră să se dubleze. De asemenea, scade consumul de energie folosit în timpul producției cu 15%.

Obiectivul global al Coca-Cola este ca până în anul 2030 să recupereze echivalentul a 100% din cantitatea de ambalaje pusă pe piață și face parte din strategia companiei “O lume fără deșeuri”. În anul 2020, compania a recuperat 70% din ambalajele primare puse pe piață în vederea reciclării.

“KeelClip este o tehnologie inovatoare și ne bucurăm să fim primii care introduc noul ambalaj pe piața din România. Comportamentul consumatorului se modifică, acesta recreează acasă experiențele din HoReCa. De aceea, ne-am concentrat pe livrarea în magazine a produselor în ambalaje mai mici, care să răspundă nevoilor actuale de consum. Am investit astfel în ambalajul colectiv pentru doze Keel Clip. Acesta are un aspect atractiv și este practic, oferind în plus beneficiul unui ambalaj biodegradabil, mai ușor de reciclat decât folia de plastic.”, a spus Jovan Radosavjlevic, General Manager Coca-Cola HBC România.

Produsele Coca-Cola se regăsesc în peste 200 de țări și teritorii. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul companiei include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.

Articolul precedentLuna aprilie vine cu evenimente noi de instruire pentru certificarea International Featured Standard – IFS
Articolul următorKaufland anunță o cifră de afaceri de 12,92 miliarde de lei în anul financiar 2020
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.