Coca-Cola adopta noi masuri pentru reciclarea ambalajelor

Coca-Cola European Partners (CCEP) a prezentat o noua strategie durabilă in privinta ambalajelor sale, cu scopul de a creste cantitatea de ambalaje care este reciclată in prezent in Marea Britanie.

Potrivit ESM: The European Supermarket Magazine, compania a declarat ca in prezent numai 70% din cutii si 57% din PET-urile sale sunt reciclate de consumatori si spera ca noua sa strategie sa imbunatateasca recuperarea si reciclarea ambalajelor de bauturi, precum si sa reduca din cantitatea de deseuri produsa in Marea Britanie.

“Ne-am asigurat ca toate sticlele si cutiile noastre sunt 100% reciclabile, am redus greutatea ambalajului si ne-am angajat ca reutilizam PET-uri din surse locale, precum si alte materiale reciclate in ambalajele nostre.”, a declarat Leendert den Hollander, vicepresedinte si director general al CCEP, Marea Britanie.

CCEP isi propune sa dubleze cantitatea de plastic reciclat folosit la fiecare PET, de la 25% la 50% pâna in 2020.

Compania va continua sa colaboreze cu mai multi parteri, inclusiv guvernamentali, pentru a imbunatati sistemul actual de reciclare a ambalajelor si va sprijini initiativele care urmaresc obiective mai puternice de reciclare, imbunatatirea schemelor de returnare a deseurilor, precum si raspunderea extinsa a producatorului.

CCEP va sprijini, de asemenea, stimulentele voluntare si economice pentru reducerea deseurilor, iar in cursul acestui an va incerca o noua schema de recompensare a reciclarii.

„Dorinta noastra de a dubla cantitatea de material reciclat pe care o folosim in PET-uri trimite un semnal clar ca dorim sa jucam un rol pozitiv in sustinerea economiei circulare in Marea Britanie”, a adaugat den Hollander, citat de ESM: The European Supermarket Magazine.

 

Articolul precedentGradinile urbane, o noua directie de diferentiere adoptata de Kaufland
Articolul următorO retea europeana de trafic cu carne de cal improprie consumului uman a fost anihilata
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro