Coca-Cola adopta noi masuri pentru reciclarea ambalajelor

0
182

Coca-Cola European Partners (CCEP) a prezentat o noua strategie durabilă in privinta ambalajelor sale, cu scopul de a creste cantitatea de ambalaje care este reciclată in prezent in Marea Britanie.

Potrivit ESM: The European Supermarket Magazine, compania a declarat ca in prezent numai 70% din cutii si 57% din PET-urile sale sunt reciclate de consumatori si spera ca noua sa strategie sa imbunatateasca recuperarea si reciclarea ambalajelor de bauturi, precum si sa reduca din cantitatea de deseuri produsa in Marea Britanie.

“Ne-am asigurat ca toate sticlele si cutiile noastre sunt 100% reciclabile, am redus greutatea ambalajului si ne-am angajat ca reutilizam PET-uri din surse locale, precum si alte materiale reciclate in ambalajele nostre.”, a declarat Leendert den Hollander, vicepresedinte si director general al CCEP, Marea Britanie.

CCEP isi propune sa dubleze cantitatea de plastic reciclat folosit la fiecare PET, de la 25% la 50% pâna in 2020.

Compania va continua sa colaboreze cu mai multi parteri, inclusiv guvernamentali, pentru a imbunatati sistemul actual de reciclare a ambalajelor si va sprijini initiativele care urmaresc obiective mai puternice de reciclare, imbunatatirea schemelor de returnare a deseurilor, precum si raspunderea extinsa a producatorului.

CCEP va sprijini, de asemenea, stimulentele voluntare si economice pentru reducerea deseurilor, iar in cursul acestui an va incerca o noua schema de recompensare a reciclarii.

„Dorinta noastra de a dubla cantitatea de material reciclat pe care o folosim in PET-uri trimite un semnal clar ca dorim sa jucam un rol pozitiv in sustinerea economiei circulare in Marea Britanie”, a adaugat den Hollander, citat de ESM: The European Supermarket Magazine.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentGradinile urbane, o noua directie de diferentiere adoptata de Kaufland
Articolul următorO retea europeana de trafic cu carne de cal improprie consumului uman a fost anihilata
Daniela Oancea
Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.