Coca-Cola Creations a lansat un remix pentru cea mai nouă aromă în ediție limitată – o colaborare cu artistul nominalizat la Grammy, Marshmello. Ediția limitată Marshmello’s Coca-Cola este primul produs al brandului, lansat, în premieră, în urma unui proces de co-creare cu un artist internațional.
Ediția limitată Coca-Cola de la Marshmello va fi disponibilă pentru achiziționare în diferite magazine din țară, în varianta Zero Zahăr. Dozele de colecție au fost realizate în colaborare cu Forpeople pentru acest design neașteptat, în alb si negru și cu logo-ul Coca-Cola stilizat, care aduce un omagiu imaginii specifice artistului.
Începând cu 25 iulie, fanii pot scana codul QR de pe doză pentru a accesa hub-ul Coca-Cola Creations prin www.coca-cola.com/creations, unde tehnologia AI și un renumit creativ își vor materializa emoțiile într-o piesă de artă digitală, în timp ce vor putea asculta cea mai recentă piesă Marshmello. Întreaga experiență a fost concepută și produsă de GUT.
”A fost super să colaborez cu Coca-Cola la această ediție limitată”, a spus Marshmello. ”Am creat un mix complet nou, pornind de la aromele mele preferate. Cred că are un gust uimitor și sper ca și fanilor să le placă.”
S-ar putea crede că ediția limitată Marshmello’s Coca-Cola ar avea aromă de bezele, dar, ca și în cazul showurilor sale live, rezultatul este unul surprinzător. Ediția limitată Marshmello’s Coca-Cola este o fuziune revigorantă a aromelor preferate ale artistului, căpșune și pepene verde, amestecate cu gustul unic Coca-Cola.
„Pentru acest nou produs din seria Coca-Cola Creations, am căutat să adăugăm un remix neașteptat de arome unui gust grozav de Coca-Cola, iar Marshmello este colaboratorul perfect. Este un pas interesant pentru brandul nostru, dar și o invitație către toți fanii de a pătrunde astfel în lumea Mello” a explicat Oana Vlad, Senior Director, Global Strategy, The Coca-Cola Company.
Cunoscut pentru dorința de a avea un impact pozitiv asupra culturii prin muzica sa, prin această colaborare cu Coca-Cola, Marshmello își invită fanii să experimenteze Melloverse, dintr-o nouă perspectivă, pentru ei înșiși.
Acest produs Coca-Cola Creations lansat în colaborare cu Marshmello a fost dezvăluit printr-un “takeover” pe canalul Twitch al artistului, fiind urmat de lansarea oficială a campaniei, în cadrul căreia fanii au parte de o aventură specială, putând obține acces exclusiv la metamerch conceput de Zepeto.
Coca-Cola va continua anul acesta să-și surprindă consumatorii cu noi inovații lansate în ediție limitată în cadrul platformei Coca-Cola Creations. Pentru mai multe informații despre Coca-Cola Creations, vizitați www.coca-cola.com/creations.