Cifra de afaceri a grupului Bonduelle a depasit 2 miliarde de euro

0
185

Cifra de afaceri a grupulului francez Bonduelle, lider mondial in domeniul legumelor prelucrate, a depasit 2 miliarde de euro (2.288,1 milioane de euro) in anul financiar 2016-2017, reprezentand o crestere economica de 2,7% fata de anul precedent.

Un comunicat de pe site-ul companiei precizeaza ca acest rezultat confirma previziunile grupului, în ciuda circumstantelor nefavorabile, inclusiv a consumului „lent” din Europa, a crizelor economice din tarile emergente si a recoltelor dificile.

Businessul european, care reprezinta 55,8% din cifra de afaceri, a revenit pe plus in acest an, cu o crestere de 1,6% in al patrulea trimestru, alimentata de primavara insorita, care a incurajat consumul de porumb conservat alaturi de preparate proaspete.

In afara Europei, respectiv in America de Nord, compania a inregistrat performante puternice in categoriile conserve si congelate, care au compensat dificultatile intampinate in Brazilia si Rusia.

In luna iunie, grupul Bonduelle a transferat actiunile detinute la Gelagri Franta si Spania catre Triskalia, in timp ce in luna iulie a finalizat operatiunile de refinantare asociate cu recenta achizitie a companiei Ready Pac Foods din SUA.

In ciuda impactului pe care l-au avut recoltele slabe din vara anului 2016, compania prognozeaza o rentabilitate operationala apropiata de cea inregistrata in anul financiar precedent, consolidata de ratele de schimb favorabile si contributia adusa de Ready Pac Foods.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentStarbucks a deschis o a doua cafenea la Ploiesti
Articolul următorOlanda − cel mai mare exportator de bere din UE
Daniela Oancea

Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017.
Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.