Chateau Vartely este wine partener la CEO Meeting in the Garden

Pentru al doilea an consecutiv, evenimentul CEO Meeting in the Garden: Grocery/ E-commerce/ Trend se bucură de susținerea vinăriei Chateau Vartely, în calitate de Wine Partener.

Partenerii noştri de la Chateau Vartely ne propun o selecţie de vinuri excelente pe care invitaţii le vor putea degusta în cadrul cinei organizate în aer liber, mai exact pe terasa hotelului InterContinental Athénée Palace Bucharest.

Vinăria Château Vartely este o afacere relativ tânără pentru standardele vinificatorilor, istoria companiei începând din 1996 cu o mică vinărie în zona în care se află şi astăzi, Orhei. Astăzi, Chateau Vartely cultivă pe o suprafaţă de 500 de hectare preponderent soiuri europene, cum ar fi Cabernet-Sauvignon, Merlot, Pinot Gris, Pinot Blanc, Pinot Noir, Traminer, Chardonnay, Muscat Ottonel, Sauvignon Blanc. Compania este, de asemenea, printre primii producători care au plantat cele mai mari suprafețe de soiuri autohtone cum ar fi: Feteasca Regală, Fetească Neagră, Rară Neagră, Viorica.

Château Vartely reuşeşte, an de an, să devină o prezenţă constantă pe rafturile tot mai aglomerate ale marilor retaileri din România, dar şi în rândul operatorilor HoReCa, a wine shop-urilor, a comercianţilor online sau retailerilor independenţi.

Despre CEO Meeting in the Garden

Organizat în data de 23 iunie 2023, în intervalul 16.00 – 21.30, evenimentul va reuni, într-un cadru exclusivist şi, de aceea mai restrâns, circa 80 de invitaţi din industriile mai sus menţionate.

Şi la ediţia din acest an vom vorbi despre dinamica pieţei de comerţ online în segmentul Grocery/FMCG, principalele tendinţe dar şi impactul comenzilor şi livrărilor online asupra businessurilor brick and mortar.

CEO Meeting in the Garden este, de asemenea, un excelent prilej de business networking la cel mai înalt nivel. DavidoffLa Strada şi Chateau Vartely, câţiva partenerii acestei ediţii, vor completa atmosfera destină de networking cu scurte degustări de cafea, îngheţată şi vinuri.

Agenda evenimentului:
16.00 – 16.30 Welcome drink;
16.30 – 17.00 E-commerce in FMCG – overview and trends;
17.00 – 18.30 Open panel discussions;
18.30 – 21.30 Networking, cocktail dinner şi degustare de vinuri, cafea şi îngheţată premium.

Speakeri cinfirmaţi

Vă aşteptăm la CEO Meeting in the Garden – Grocery/ E-commerce/ Trends

Costul biletului de participare este de 180 de euro + TVA.
Pentru mai multe detalii cu privire la achiziţia de bilete sau de pachete de promovare şi participare disponibile, vă rugăm să scrieți e-mail la adresa aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, maria.hurduc@modernbuyer.ro, sau să ne contactaţi telefonic: 0767.11.88.33 sau 0729.880.041

Articolul precedentOana Stincel, Macromex: Piața de ready to eat/heat/cook este din ce în ce mai vizibilă și în România
Articolul următorPLMA Amsterdam a desemnat câștigătorii premiilor Salute to Excellence 2023
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.