Carrefour deschide un hipermarket 100% self-checkout în Sfântu Gheorghe

Carrefour deschide un hipermarket 100% self-checkout în Sfântu Gheorghe, în incinta noului centru comercial Sepsi Value Center. Situat pe Strada Lunca Oltului nr. 31-35, cu o suprafață de vânzare de 4.141 mp, magazinul este deschis de luni până duminică, între 07:00 – 21:00 și dispune de 500 de locuri de parcare gratuite.

Carrefour Sfântu Gheorghe marchează o noutate din punct de vedere tehnologic, prin cele 16 case 100% self-checkout clienții având posibilitatea de a-și plăti singuri produsele. Sistemul este simplu și intuitiv, permițând atât plata cash, cât și cu cardul, asistați de angajații Carrefour.

Consumatorii vor putea accesa peste 30.000 de produse atât în magazinul fizic, dar și online, prin intermediul aplicației Carrefour, pe carrefour.ro sau în BRINGO. În plus, prin opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour, clienții pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, astfel experiența devine simplă și rapidă.

Clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket, prin opțiunea Click & Collect.

Hipermarketul propune o gamă extinsă de produse alimentare: peste 150 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare, peste 300 de feluri de carne proaspătă, peste 1.000 de produse Bio.

În magazin se găsesc și produse locale, create după rețete tradiționale de producători din Sfântu Gheorghe și din regiune: Dioszegi, Ganesa – brutărie & cofetărie; Zoemia – Brutărie; M&M Cuki – Cofetărie; B.A.A. – furnizor de kurtos – cozonac secuiesc; Gusturi Boierești – Măcelărie, Authentic Meat – măcelărie & mezeluri; Ferma Coni, Milkcom – lactate.

În plus, noul hipermarket include produse marcă proprie Carrefour alimentare și nealimentare (din universul de cooking, electrocasnice, veselă, produse de curățenie) și un nou concept “shop in shop” denumit Carrefour Carusel.
„Primul hipermarket Carrefour din Sfântu Gheorghe, marchează o premieră națională fiind primul hipermarket cu un sistem de case self check-out complet autonom ce oferă consumatorilor posibilitatea de a-și plăti singuri produsele și de a eficientiza sesiunea de cumpărături.

„De asemenea, magazinul nostru aduce sub același acoperiș producători locali cunoscuți și apreciați, păstrători ai tradițiilor alături de care propunem locuitorilor orașului produse de calitate mult îndrăgite. Și, nu în ultimul rând prezentăm pentru prima dată în Carrefour un concept nou de “shop in shop” care cuprinde produse de necesitate în gospodărie, la prețuri extrem de atractive”, a declarat Marius Munteanu, Director Hipermarket Carrefour Sfântu Gheorghe.

Carrefour Carusel, deschidere Sfântu Gheorghe.

În zona WineSquare, consumatorii vor găsi vinuri din regiunea Transilvania, de la cramele Villa Vinea, Valea Ascunsă – vin de Teaca, Domeniul Ciumbrud și Lechburg. Alături de ele, sunt disponibile inclusiv vinuri exclusive, de la crame reputate, precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, în gama Premium.

În noul magazin funcționează programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic și programul de colectare a uleiului uzat. Uleiul poate fi colectat și prin aplicația Bringo, anunțând livratorii direct din aplicație intenția de a preda uleiul folosit, la schimb, cu ulei proaspăt.

Carrefour Sfântu Gheorghe, la fel ca toate magazinele din rețeaua națională Carrefour, oferă siguranță la cumpărături prin măsuri certificate „COVID-19 Compliant” de SAFE Asset Group. Odată cu primul hipermarket din oraș, Carrefour aduce la Sfântu Gheorghe și programul Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour, prin care clienții pot acumula puncte de loialitate pentru a beneficia de oferte, discounturi și experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.

Din 18 martie, Asociația Izsak va fi inclusă în programul Act for Good.

Pe lângă ofertele speciale care se înnoiesc săptămânal în aplicație, Carrefour vine în sprijinul persoanelor vulnerabile din comunitatea locală prin includerea în platforma Act For Good a unui ONG local.

Din 18 martie, Asociația Izsak va fi inclusă în programul Act for Good având astfel acces la suportul tuturor consumatorilor Carrefour de la nivel național care vor putea să contribuie prin donarea de puncte acumulate, la binele celor care au nevoie de sprijin. Aceste puncte se vor transforma în Cutii cu Bucurie ce vor ajunge la beneficiarii Asociației din județul Covasna. 1 Cutie cu Bucurie asigură necesarul de hrană pentru cel puțin 2 săptămâni, pentru o familie cu 3 persoane. Conținutul kitului este creat alături de un specialist în nutriție, pentru a acoperi necesarul de nutrienți și a oferi sațietate.

Articolul precedentIrina Cenuşă, Danone: “Ambiţia noastră este să creştem categoriile în care suntem prezenţi, printr-un model operaţional agil, înţelegând cât de importantă este execuţia, dar şi disponibilitatea produselor la raft”
Articolul următorEY: După pandemie, consumatorii vor acorda prioritate prețurilor accesibile și sănătății
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.