Carrefour a inaugurat Carrefour Corbeanca, al doilea său hipermarket din 2019

Pe 4 decembrie 2019, Carrefour a inaugurat hipermarketul Carrefour Corbeanca, în incinta centrului comercial DN1 Value Centre, pe Calea București nr. 2 Bis, în localitatea Balotești, județul Ilfov. Acesta este cel de-al doilea magazin în format mare, inagurat de Carrefour în 2019, după cel din Zalău.
Magazinul comercializează un număr de 40.000 de produse, dispune de case cu self service și pune la dispoziția clienților 900 de locuri de parcare. Programul este de luni până duminică între 8:00 și 22:00, iar de sărbători, de luni până duminică, între 8:00 și 23:00. Hipermarketul din Corbeanca are un număr de 200 de angajați.

Supermagazinul introduce noul concept dezvoltat de Carrefour: WineSquare Shop & Bar, care pune accentul pe o selecție de vinuri românești făcută în cadrul programului ”Deschidem Vinul Românesc”. Întreaga zonă dedicată vinurilor a fost curatoriată împreună cu Marinela Ardelean și include și o selecție de vinuri internaționale premiate, făcută de aceasta. Din programul ”Deschidem Vinul Românesc” fac parte 14 crame reprezentând toate regiunile viticole din țară.

Carrefour Corbeanca are un raion special dedicat produselor BIO, propune zilnic street food și sesiuni de live cooking în raionul de gastronomie, este dotat cu o afumătoare proprie de pește și produse de măcelărie, are o zonă extinsă alocată fructelor și legumelor, inclusiv legume românești de sezon.

În oferta magazinului sunt peste 200 de sortimente de carne roșie și pasăre, precum și peste 200 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare.

În perioada Crăciunului, consumatorii vor găsi specialități de cărnuri românești și cozonaci pregătiți în laboratoarele proprii Carrefour Corbeanca.

Oferta non food include de la articole de îmbrăcăminte și jucării la electrocasnice și piese de design interior, plus ornamente specifice pentru Crăciun.

Între 4 și 11 decembrie, la Carrefour Corbeanca, PET-ul devine monedă de schimb pentru achiziționarea unui fruct sau a unei legume de la producătorii locali, în cadrul “Punem Preț Pe Plastic”, inițiat de retailer.

În plus, magazinul este cel mai digitalizat din rețea, în acest moment. “Magazinul este echipat aproape în întregime cu etichete electronice, cu ecrane digitale, unde sunt prezentate prețurile sau reclamele”, a declarat Cătălin Samara, Director Operațional, Carrefour România, prezent la inaugurare.

DN1 Value Centre, noul centrul comercial unde este situat hipermarketul, a fost dezvoltat de Prime Kapital și reunește mai mult de 90 de comercianți, pe o suprafață de aproximativ 46.600 metri pătrați. Centrul comercial înglobează un strip mall, o zonă de food court interioară, exterioară și facilități pentru petrecerea timpului liber în familie – un centru de escaladă interior, un magazin de dulciuri, restaurante și cafenele, și va deservi peste 150.000 de locuitori din zonă, precum și din nordul capitalei.

Articolul precedentOtter Distribution sărbătorește 22 de ani pe piața din România
Articolul următorCristian Dărmănescu, Alfredo Seafood: Consumul de pește din restaurantele bucureștene a crescut cu aproape 10% în cele trei trimestre din 2019
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro