Cristian Dărmănescu, Alfredo Seafood: Consumul de pește din restaurantele bucureștene a crescut cu aproape 10% în cele trei trimestre din 2019

62

Consumul de pește din restaurantele bucureștene a crescut cu aproape 10%, în cele trei trimestre din 2019, comparativ cu aceeași perioadă din 2018, potrivit lui Cristian Dărmănescu, Director General al BistroMar și fondator al Alfredo Seafood.

Totodată, vânzările înregistrate de BistroMar au fost mai mari cu 30% pe perioada verii, față de intervalul similar din 2018. Creșterea include atât vânzările de produse gătite și servite în incinta restaurantului sau în regim take away (la pachet), cât și cele de produs crud, din pescăria care face parte din BistroMar. În următoarea perioadă, BistroMar pregătește și lansarea serviciului de livrare la domiciliu, care vine în completarea celui de take away.

Dărmănescu apreciează că în prezent, nișa restaurantelor din capitală care servesc în principal pește și fructe de mare este foarte mică, având o pondere de doar 1 – 2%, din total.

“Am asistat la o ușoară creștere a consumului de pește și fructe de mare, pe segmentul HoReCa din capitală, în prima jumătate a anului și estimez că piața își va continua creșterea, până la sfârșitul lui 2019. Însă, cu siguranță că este loc de mai bine, mai ales în condițiile în care restaurantele pe bază de pește și fructe au o pondere de doar 1 – 2%, în București.” a declarat antreprenorul român.

Ultimul trimestru a fost dedicat lărgirii gamei de servicii, produse și preparate pe care BistroMar le oferă, astfel că în ultimele luni au introdus în meniu patru specii de pește sălbatic: homar, creveții carabinieri, codul negru, somonul sălbatic Sockeye.

“Din luna octombrie avem câteva rețete cu care sperăm să ne surprindem plăcut clienții, iar recent am fost listați pe takeaway.com, reușind astfel să fim prezenți pe cele mai importante platforme de livrare la domiciliu.”, a adăugat Dărmănescu.

BistroMar este un restaurant pe bază de specialități din pește și fructe de mare, deschis la începutul anului 2018. Acesta funcționează într-un concept integrat, fiind și primul magazin fanion de desfacere a produselor marca Alfredo Seafood, brand cu o experiență de circa 20 ani în selectarea, importul, prelucrarea și distribuția produselor de pește și fructe de mare de cea mai bună calitate. BistroMar este o afacere de familie, care îmbină cunoștințele și experiența de afaceri ale fraților Dărmănescu: Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood, și Diana Dărmănescu, antreprenoare în industriile farma și producție de ambalaje.
BistroMar a fost inclus în ghidul gastronomic Gault&Millau, printre cele mai bune restaurante din România.