Carrefour a deschis supermarketul Market Cosmopolis Plaza, cu o suprafață de peste 1.700 mp și o ofertă de 11.000 de produse

Carrefour a redeschis un supermarket de mari dimensiuni în complexul Cosmopolis, cu un spațiu de vânzare modernizat și un layout ce îmbină oferta magazinelor de proximitate din zonele rezidențiale cu cea a unui hipermarket. Retailerul ajunge astfel la 192 de supermarketuri dintr-un total de 450 de magazine la nivel național.

Supermarketul Carrefour Market Cosmopolis Plaza beneficiază de o suprafață comercială de peste 1.700 mp și oferă o gamă variată de peste 11.000 de produse alimentare și non-alimentare. La rafturi se regăsesc game consacrate, precum și sortimentație adaptată obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor din zonele rezidențiale.

„Suntem determinați să continuăm investițiile în formatul Market, cel mai versatil din portofoliul nostru și care se bucură de o popularitate considerabilă în rândul clienților. Cu ocazia acestei deschideri, ne-am propus să oferim și mai multe opțiuni de shopping în apropierea casei, prin mutarea și extinderea suprafeței de vânzare a noului magazin din Cosmopolis.”, a spus Ramona Huștiu, Supermarket Business Unit Director, Carrefour România.

„În plus, ne concentrăm pe îmbunătățirea experienței de cumpărături prin investițiile în organizarea și eficientizarea spațiului, disponibilitatea soluțiilor e-commerce și optimizarea consumului de energie, pentru a le oferi clienților un parcurs personalizat și atractiv”, a explicat Ramona Huștiu.

Situat la intersecția dintre hipermarket și magazinele de proximitate, Marketul își propune să satisfacă două nevoi tot mai prezente în rândul clienților: apropierea de casă și o sortimentație generoasă, cu accent pe sortimentația fresh. Aceasta cuprinde:
– fructe și legume proaspete de sezon, de la fermieri locali din programul Grădina Noastră – Cooperativele Vărăști, Huși, Beiuș, Brezoaele, Ostrov;
– o selecție rafinată de brânzeturi artizanale din programul Poftim Brânza Românească;
– vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Românesc;
– produse ready-to-eat, pentru clienții care preferă o gustare rapidă;
– mărci proprii Carrefour apreciate pentru raportul calitate-preț excelent, precum Carrefour La Piață, Drag de România, Simpl, Carrefour Extra, Carrefour Bio;
– produse de măcelărie, pește, produse lactate sau de băcănie, potrivite nevoilor zilnice;
– pâine și produse de patiserie proaspăt coapte în zona de Brutărie și multe altele;

Pe lângă acestea, magazinul pune la dispoziție și un sortiment extins de produse non-alimentare de larg consum pentru întreținerea și îngrijirea casei, produse de îngrijire personală în zona Parfumerie și Igienă, precum și produse din universul de cooking, dar și jucării, haine sau cărți la rafturile Cărturești.

Pentru o experiență și mai rapidă, clienții au la dispoziție platforme de e-commerce cu livrare la domiciliu pentru cumpărăturile zilnice și săptămânale, începând cu site-ul carrefour.ro, aplicația Carrefour cu programul de loialitate Act for Good, precum și partenerul consacrat al retailerului, Bringo.

În interiorul magazinului, aceștia au la dispoziție și servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete, lozuri, dar și infrastuctura destinată colectării selective a ambalajelor din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR).

Carrefour a inclus în planul de investiții de anul acesta mai multe procese de remodelare, după ce în ultimii doi ani a finalizat peste 65 de remodelări la nivel național. Carrefour și-a planificat un ritm de expansiune de 30-35 de unități pentru anul 2024.

Pe lângă casele self checkout, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul acesteia, pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și, apoi, le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, aceștia au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

Articolul precedentKaufland deschide un magazin în Salonta, județul Bihor
Articolul următorAuchan a inaugurat primul magazin în franciză, Simply by Auchan
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.