Caroli Foods Group lansează o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea gamei Humus Maestro, o selecție diversificată de cinci sortimente, realizate după rețete bazate pe ingrediente naturale.

Este vorba despre cinci variante gustoase de humus, lansate sub brandul Maestro: Humus clasic, Humus cu mărar și suc de lămâie, Humus cu ceapă caramelizată, Humus cu pesto și Humus cu chili.

Toate sortimentele conțin numai ingrediente naturale, fiind recomandate atât consumatorilor care urmează o dietă vegană/vegetariană, cât și celor care își doresc un aliment rapid, gustos și sățios în orice situație.

Produsul este ambalat într-o caserolă de 210 grame, iar termenul de valabilitate extins ajută la prevenirea risipei alimentare. Pentru ambalare a fost folosită tehnologia inovatoare HPP (procesare la presiune înaltă), ceea ce permite conservarea gustului, păstrând, totodată, calitățile nutriționale și organoleptice ale produsului fără adaos de conservanți.

„Vânzările produselor de tip Appetizer Dips înregistrează o creștere constantă (atât în volum, cât și în valoare), conform celor mai recente date. Prin cele cinci produse humus din gama Maestro pe care le introducem pe piață le oferim consumatorilor nu doar un produs potrivit a fi consumat în orice moment al zilei, dar și foarte gustos.“, declară Ana Maria Costea, Director Executiv Marketing.

Originar din Orientul Mijlociu, humusul este apreciat pentru gustul delicios și beneficiile sale nutriționale. Popularitatea acestuia în rândul consumatorilor din România confirmă, de altfel, interesul în creștere pentru acest aliment, realizat din ingrediente naturale.

„Fiecare dintre cele cinci sortimente a fost creat cu grijă, pentru a oferi o experiență culinară unică și savuroasă. Înțelegem preocuparea consumatorilor pentru alimentele consumate și ne bucurăm că, prin această gamă, reușim să le oferim cinci variante de humus cu ingrediente naturale, fără nici un E“, declară Nadia Mitrică, Senior Innovation Manager în cadrul Caroli Foods Group.

Noile produse sunt disponibile în magazine începând cu luna noiembrie, exact la timp pentru perioada de post. Cu excepția humusului cu pesto, toate celelalte patru sortimente din gamă sunt o opțiune delicioasă de post pentru cei care urmează această dietă.

Caroli Foods Group este unul dintre cei mai importanți producători de produse din carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin cinci branduri: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de facilități logistice importante în toată țara, precum și de o rețea extinsă de distribuție. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma.

Sigma este o companie multinațională alimentară de top care operează în 17 țări din patru regiuni cheie: Mexic, Europa, SUA și America Latină. Cu 64 de fabrici și 179 de centre de distribuție, compania produce, comercializează și distribuie alimente de marcă de calitate, inclusiv carne ambalată, brânză, iaurturi și alte alimente refrigerate și congelate.

Portofoliul diversificat al Sigma include peste 100 de branduri, care acoperă diferite categorii și segmente de piață, cum ar fi: FUD, Campofrio, Bar-S, San Rafael, Aoste, La Villita, Chimex, La Chona, Navidul, Justin Bridou, Caroli și Sosua.

 

Articolul precedentRomânii consumă cereale integrale de maximum două-trei ori pe săptămână
Articolul următorLavazza, cea mai bună prăjitorie comercială de cafea pentru al doilea an consecutiv, la European Coffee&Hospitality Awards 2024
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.