Lavazza, cea mai bună prăjitorie comercială de cafea pentru al doilea an consecutiv, la European Coffee&Hospitality Awards 2024

Pentru al doilea an consecutiv, Lavazza a fost desemnată Cea mai bună prăjitorie de cafea din Europa în 2024, datorită calității excelente, constanței și prezenței la nivel internațional.

Acest prestigios premiu, rezultat în urma a mii de nominalizări din partea profesioniștilor din industrie și a peste 6.000 de voturi, este o recunoaștere adusă brandurilor care se remarcă prin calitate, servicii, inovație și sustenabilitate.

Lavazza a primit această distincție în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor European Coffee & Hospitality Awards, organizată de experții Allegra Group, în prezența reprezentanților celor mai importante companii din industrie. Evenimentul a celebrat excelența în sectoarele cafelei, serviciilor alimentare și ospitalității din întreaga Europă.

Cu ocazia aniversării a 15 ani de la lansarea acestor premii, formatul competiției a fost revizuit pentru a include 10 categorii, fiecare cu câte 10 branduri finaliste. Împreună, aceste categorii formează lista celor mai influente 100 de branduri din industria cafelei și ospitalității din Europa, denumită COHO’s Top 100. Aceasta a fost dezvăluită pe 12 noiembrie, înainte de ceremonia European Coffee & Hospitality Awards.

Înfiinţată în 1895 la Torino, Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mondială a cafelei, cu un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele respective, cum ar fi Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Este activă în toate sectoarele de afaceri și are operațiuni pe 140 de piețe, cu 8 fabrici în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori în întreaga lume.

Prezența globală a Grupului este rezultatul a peste 125 de ani de creștere, iar cele peste 30 de miliarde de cești de cafea Lavazza produse în fiecare an sunt dovada unei povești de succes remarcabile, cu scopul de a continua să ofere cea mai bună cafea posibilă, sub toate formele, prin concentrarea pe fiecare aspect al lanțului de aprovizionare, de la selecția materiei prime până la produsul final din ceașcă.

Articolul precedentCaroli Foods Group lansează o selecție de cinci variante de humus fără E-uri
Articolul următorUn nou restaurant McDonald’s se deschide în Ploiești, după o investiție de aproximativ 8 milioane de lei
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.