Campania de vară Hendrick’s Unusual – Evadează din convențional și-a desemnat câștigătorii

O călătorie memorabilă cu balonul și o cină exclusivistă ȋn compania unui pahar de Hendrick’s Gin: aşa a marcat Alexandrion Group finalul campaniei Hendrick’s Unusual – Evadează din convențional, derulate în perioada 31 iulie – 1 septembrie 2021 pe teritoriul României, pentru consumatorii care au împlinit vârsta de 18 ani.

Participanții la campanie au avut șansa de a câstiga premii zilnice, constând într-un gramofon modern. La finalul campaniei, caștigătorii marilor premii au fost recompensați cu o călătorie cu balonul cu aer cald, adus special din Croația.

Ridicările cu balonul s-au desfășurat în cadrul unui eveniment cu participarea unui număr limitat de persoane, ȋn Parcul Herăstrău, ȋn zona Roata Mare, cu respectarea tuturor normelor de prevenire a contaminării cu SARS-COV2.

Distilat în două distilatoare diferite, create în 1860 și 1948, Hendrick’s este un gin creat de William Grant & Sons la Girvan Distillery, în Scoția, prin mixarea a 11 plante, din patru colțuri ale lumii. Valoarea ginului este dată și de producția în cantitate limitată – doar 500 de litri într-o singură tranșă – ceea ce permite un control mai bun al calității.

Hendrick’s Gin este un produs distribuit de Alexandrion Group ȋn România și este disponibil în prezent ȋn rețeaua de magazine The Iconic Estate și pe www.iconicdrinks.shop.