Campania de Paști la Sezamo: Festival culinar cu produse de la artizani locali și reduceri speciale pentru clienți

Cristian Sălceanu, CEO Sezamo
Cristian Sălceanu, CEO Sezamo

Supermarketul online Sezamo lansează o campanie de Paști cu o varietate bogată de produse provenite de la artizani locali și producători internaționali. Sezamo prezintă un festival culinar ce cuprinde delicatese, precum: carne proaspătă de oaie și miel de la Carmangeria Ozana, drob pregătit de Sempre Sano și Tanti Maria, cozonaci pufoși și pască cremoasă oferite de artizani locali, precum: Pain Plaisir, Zexe sau Atelierul de Tarte.

Cu scopul de a atrage clienții și de a sărbători împreună, Sezamo pregătește reduceri speciale pentru această perioadă festivă. Astfel, toată gama de cozonaci artizanali va beneficia de o reducere de 20%, iar produsul emblematic al campaniei, SezaMicii, creați special pentru Sezamo de către Carmangeria Ozana, va fi oferit cu reducere de 50%. În plus, clienții vor avea ocazia să se bucure de carnea proaspătă de oaie și miel de la Carmangeria Ozana, alături de drobul de la Sempre Sano și Tanti Maria.

De asemenea, ouăle fierte și vopsite auriu, realizate de maeștrii austrieci conform unei proceduri speciale, vor aduce un plus de eleganță și rafinament oricărei mese festive.

Pentru a completa oferta, Sezamo livrează fructe și legume proaspete de la fermele partenere, inclusiv Nasul Roșu, Coșul cu Fructe și Ferma Lolita, în mai puțin de 6 ore de la recoltare, asigurând astfel prospețimea și calitatea produselor.

Campania de Paște se va desfășura pe întreaga durată a săptămânii, oferind clienților suficient timp pentru a profita de toate ofertele minunate pregătite de Sezamo. Programul special de Paște va fi următorul: în Joia și Vinerea Mare, Sezamo va funcționa după programul normal, sâmbătă, 4 mai, va livra între orele 6:00 și 20:00, iar duminică, în prima zi de Paște, va fi închis. Activitatea va fi reluată luni, 6 mai, între orele 14:00 și 22:00. De marți, 7 mai, Sezamo își va reveni la programul normal de funcționare.

„Colaborarea cu artizani locali și parteneri de încredere ne permite să oferim produse proaspete și de calitate, care să îmbogățească experiența gastronomică a fiecărui client Sezamo. În plus, anul acesta ne-am asigurat că produsele noastre ajung și la cei mai puțin norocoși, astfel că pe lângă asociațiile cu care colaborăm pe parcursul anului, am încheiat și un parteneriat cu o asociație care pregătește mese speciale de sărbători pentru nevoiași”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Prin această campanie, Sezamo își reafirmă poziția de one-stop-shop de produse proaspete, eliminând necesitatea mai multor drumuri pentru aprovizionare. Colaborarea cu furnizori și producători locali sprijină afacerile locale și contribuie la reducerea amprentei de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Sezamo, parte a grupului european Rohlik, este dedicat oferirii opțiunilor ecologice și sprijinirii furnizorilor locali, fiind un reper în domeniul e-grocery în Europa. Cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022 și cu un focus crescut pe durabilitate, Sezamo se poziționează ca un jucător important în peisajul e-commerce-ului european.

Articolul precedentSupernova modernizează centrele comerciale Cora Lujerului și Constanța Brătianu și le redeschide sub brandul Supernova
Articolul următorBucurești, Cluj-Napoca și Brașov, în topul orașelor cu cele mai multe comenzi în zilele de Paști
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.