Brandurile de well-being ale Mondelēz cresc cu o rată dublă față de portofoliul de bază

0
204

Raportul Mondelēz “Impact for Growth Progress” confirmă că brandurile de well-being ale companiei cresc cu o rată dublă față de portofoliul de bază.
Raportul confirmă, totodată, că s-a reușit obținerea a 12,8% din venituri din snack-uri cu porții controlate, ambalate individual, care au 200 de calorii sau mai puțin; și că urmează să se atingă obiectivul de a obține 15% din venituri din astfel de snack-uri cu mai puține calorii, din 2020.

De asemenea, se menționează că încă din 2016, s-a trecut la reducerea sodiului cu 1,4% din totalul portofoliului de snacking și cu 2% din biscuiții Oreo, la nivel global; la reducerea grăsimilor saturate în prăjiturile Barni cu 13%, în biscuiții Ritz cu 2% și în biscuiții Tuc cu 3%. S-a reușit reducerea cu 1% a zahărului din biscuiții BelVita, la nivel global și cu 5% din ciocolata Green & Black.

“Astăzi, producem snack-uri într-un mod mai sustenabil, cu mai puțină energie, apă și deșeuri. De asemenea, procurăm ingredientele-cheie astfel încât să reducem defrișările, în cadrul lanțului nostru de aprovizionare. Sprijinim fermierii și investim în programe comunitare care contribuie la îmbunătățirea bunăstării copiilor și a familiilor acestora.” a declarat Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International.

Raportul detaliază progresele înregistrate atât în domeniul agriculturii sustenabile și a amprentei de mediu, cât și în domeniul extinderii globale a programelor de stil de viață sănatos și nutriție în comunitățile defavorizate. Raportul ilustrează, de asemenea, modul în care programele de impact ale companiei se aliniază și sprijină Obiectivele 2030 ale Organizației Națiunilor Unite pentru Dezvoltare Durabilă (SDG-urile ONU).

Raportul Mondelēz International privind impactul pentru creștere economică din 2017 (Impact for Growth Progress Report) și progresele în ceea ce privește obiectivele de impact pentru 2020 pot fi consultate pe site-ul companiei.