Bonduelle a lansat crochetele și burgerii Croustis pe piața din România

La începutul acestui an Bonduelle a lansat pe piața din România noua sa gamă Croustis: crochete și burgeri 100% din legume pline de savoare și brânză, acoperite cu o crustă crocantă, ideale ca fel principal, gustări sau aperitiv.

Croustis – denumire ce provine din adjectivul „croustillant”, care în limba franceză înseamnă „crocant” – reprezintă o inovație în categoria legumelor congelate: sunt amestecuri de legume, leguminoase, și diferite feluri de brânză ori lactate, învelite într-o crustă crocantă de pesmet și gata de preparare în tigaie sau la friteuză, cu aer cald (air fryer) în circa 12-15 minute, sau în cuptor, în aproximativ 20-25 de minute.
Ușor și simplu de preparat, noile produse sunt destinate consumatorilor care își doresc o dietă echilibrată, ce armonizează aportul de proteine animale cu cel de vitamine, carbohidrați, fibre și proteine vegetale care se găsesc în legume și leguminoase.

Crochetele din gama Croustis pot fi găsite în două variante: cu dovleac și mozzarella, respectiv cu broccoli, smântână și emmental. De asemenea, gama mai cuprinde două sortimente de burgeri: Cheesy, cu dovleac, linte și emmental, și Texas, cu fasole roșie, porumb și ardei roșu. Crochetele sunt ambalate în cutii de câte 7-9 bucăți (aproximativ 4 porții), iar burgerii în cutii a câte 2 bucăți, ambalajele fiind 100% reciclabile.

Gama Croustis de la Bonduelle îmbină prospețimea legumelor cu savoarea brânzei, totul într-o crustă aurie și fierbinte – o combinație atrăgătoare atât pentru consumatorii cu gusturi mai tradiționale, cât și pentru aceia care își doresc o masă un pic mai ușoară, mai echilibrată, și, mai ales, simplu de preparat acasă, în scurt timp și fără efort.

„Odată cu această lansare, Bonduelle reinventează segmentul produselor congelate, ajutându-i pe consumatorii din generațiile tinere și nu numai să (re)descopere plăcerea de a consuma legume”, spune Andreea Ioniță, Brand Manager Bonduelle România.
„Croustis asociază frăgezimea legumelor cu savoarea brânzeturilor și aroma unei cruste crocante, oferind o experiență culinară: sub forma unor crochete și burgeri tradiționali, consumatorii vor descoperi prospețimea ingredientelor Bonduelle și noi combinații de gusturi delicioase de legume. Pentru persoanele care își doresc o dietă flexitariană, echilibrată în ceea ce privește aportul de nutrienți, Croustis înseamnă o oportunitate de a include în meniu mai multe legume și leguminoase, în preparate ce pot fi apreciate de întreaga familie, indiferent de preferințele individuale ale fiecărui membru.”

Crochetele Croustis sunt ideale pentru prepararea unor salate calde, mediteraneene sau de inspirație asiatică (precum, de exemplu, un Buddha Bowl plin de energie, fibre și gust), ca gustări ori aperitive, sau chiar ca fel principal. Burgerii, pe de altă parte, se pretează unor rețete diverse, de la un pita burger inspirat din bucătăria grecească, cu salată proaspătă și humus ori sos tzatziki, la un burger modern, „deconstruit” și servit în farfurie cu morcovi copți și piure de cartofi, sau în variantă keto, cu frunze de salată în loc de chiflă.
„Consumatorii pot găsi acum, în secțiunea de produse congelate, o soluție rapidă și comodă pentru a pregăti cu ușurință o masă echilibrată”, spune Roxana Nănescu, Marketing Director Bonduelle SEE.

„Printre beneficiile pe care noua gamă le pune la dispoziția consumatorilor români se numără calitatea deja bine-cunoscută a legumelor Bonduelle, precum și versatilitatea și ușurința în preparare, oferind astfel o alternativă delicioasă și nutritivă la produsele clasice. Prin această lansare completăm portofoliul Bonduelle cu opțiuni ideale pentru cei care doresc să integreze mai multe proteine vegetale în alimentația lor, fără a face compromisuri la gust. Croustis este o alternativă delicioasă la crochetele și burgerii tradiționali – o alegere savuroasă, o plăcere nevinovată.”
Toate produsele din gama Croustis sunt comercializate în hypermarketurile Carrefour din întreaga țară.

Misiunea Bonduelle
Misiunea Bonduelle este de a oferi inspirație către o dietă bogată în alimente vegetale, pentru a contribui la starea de bine a oamenilor și a planetei. Alături de fermele partenere, inovăm permanent pentru a oferi produse de înaltă calitate, protejând în același timp mediul.
Începută ca o afacere de familie în Franța în 1853, Bonduelle este astăzi o marcă de încredere aleasă de oameni din aproape 100 de țări.

Acest articol este un advertorial

Articolul precedentBolt introduce beneficii Bolt Food în abonamentul lunar Bolt Plus
Articolul următorEisberg România: Creșteri în 2024 și o abordare precaută pentru 2025
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.