Berea și-a crescut reputația în ultimii doi ani

Berea și industria berii se bucură de cea mai bună reputație în România și în Polonia, potrivit studiului Reputation RepTrak® Pulse realizat în 29 de state europene, dintre toate categoriile de bauturi alcoolice analizate în studiu.


Berea – performanță la majoritatea indicatorilor de reputație

Berea a obținut rezultate foarte bune în special la indicatorii legați de autenticitate și calitate, precum și la cei referitori la gust și varietate: istorie îndelungată, calitatea ingredientelor naturale din care este fabricată, gust excelent, gama variată de produse, alegerea perfectă pentru orice ocazie, momente bune cu prietenii.

Reputația berii s-a îmbunătățit și în rândul femeilor

Deși berea continuă să aibă mai mulți adepți din rândul bărbaților, din ce în ce mai multe femei apreciază această băutură. Categoria și-a îmbunătățit reputația în ultimii doi ani cu 8 puncte, ajungând la o favorabilitate de 79, pe o scală de la 0 la 100. La nivel european, România se situează în top 3 în ceea ce privește reputația de care se bucură berea printre femei.

Iubim berea și o consumăm cu moderație. România se situează în top trei între țările europene atunci când vine vorba despre cultura moderației în consumul de bere.

Reputația producătorilor de bere din România s-a îmbunătățit în ultimii doi ani

Reputația producatorilor de bere din Romania a crescut cu aproape 8 puncte în 2020 față de 2018, obținând rezultate foarte bune la indicatorii privind performanța, contribuțiile economice pozitive și crearea de locuri de muncă. În plus, românii afirmă că industria berii este inovatoare, cu o viziune clară asupra viitorului, care oferă produse de înaltă calitate si care este dedicată campaniilor care încurajează un consum responsabil de alcool.

Peste 70% dintre românii care cunoșteau inițiativele producătorilor de bere ca răspuns la criza Covid-19 le-au considerat potrivite, deoarece au încurajat consumatorii să fie solidari cu sectorul ospitalității.


Berarii Europei au derulat un studiu care măsoară percepțiile despre bere și producătorii de bere în 29 de state europene. Reputation RepTrak® Pulse este un studiu cu reprezentativitate națională, realizat online, pe 520 de respondenți în cazul României. La nivel european, cercetarea se desfășoară la fiecare 2 ani, începând cu 2016. Datele celui mai recent val au fost colectate în octombrie 2020, într-un moment în care se aplicau noi restricții în toată Europa.

Informațiile ne-au fost furnizate de Asociația Berarii României, care citează datele studiului Beer Reputation Tracker.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here