Irina Cenușă, Commercial Development Manager, Danone România, keynote speaker la Category Management Conference 2021

Irina Cenușă, Commercial Development Manager, Danone România, se alătură în calitate de keynote speaker ediţiei din acest an a Category Management Conference 2021, eveniment organizat de Modern Buyer pe data de 11 Martie 2021.

Irina Cenușă și-a început cariera acum 14 ani, într-un rol de management trainee în customer marketing la Unilever. Acolo a descoperit pasiunea pentru declinarea platformelor de brand în instrumente de vânzare efectivă, interacțiunea cu shopperii în categorie și în afara acesteia și construcția categoriilor în linie cu nevoile consumatorilor, shopperilor, ale retailerilor, dar și ale producătorilor.

În 2009, Irina s-a alăturat echipei Danone România în departamentul de Shopper Activation, parcurgând diferite etape până la rolul de Național Key Account Manager. Ea schimbă ulterior rolul, tot în Danone, cu Category Management, urmărind transformarea și integrarea sistemelor de raportare, de la date la insight-uri în Business Inteligence.

Astăzi Irina conduce streamul de Commercial Development al Danone România – divizia lactate și produse pe bază de plante- având misiunea de a crește, în mod sustenabil, categoriile prin instrumente de activare & category management.

Compania Danone România este și partener al actualei ediții.

Din dorința de a-și demonstra susținerea față de sectorul FMCG românesc și comunitatea de profesioniști în Category Management, compania Danone este și partener al acestei conferințe.

Vă reamintim că la evenimentul cu tema Category Management Conference organizat de Modern Buyer pe data de 11 Martie 2021 sunt invitaţi să participe toți profesioniştii din departamentele de category management, space management, trade marketing & shopper marketing, atât din retail, cât şi din rândul producătorilor FMCG.


Temele ediției

-Expertiza în gestionarea categoriilor – un diferenţiator, un avantaj competitiv pentru industria de retail modern din România, în 2021. Vrem să vă aflăm argumentele!
-Rolul category managementului în strategia omnichannel
-Cum integrăm principalele trenduri de consum în strategia de category management. Cum ajută această ştiinţă în armonizarea sortimentaţiei, ţinând cont de tendinţele de consum?
-Cum se poate construi un „ joint business planning ”, adică o strategie comună de comercializare care implică direct ambele părţi – retailer și producător în atingerea obiectivelor comune?

Cum puteți participa?

Înscrierea în audienţă, pe platforma web dedicată evenimentului: 75 euro + TVA/persoană. Informații privind condițiile de participare şi înscriere puteți solicita prin e-mail de la Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro), Cristi Brinca cristi.brinca@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0767118833, 0733 933 967 și 0729880041.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here