Auchan se angajeaza sa revizuiasca 100% propria oferta

0
224

Auchan Retail Romania isi ia angajamentul de a revizui 100% propria oferta, sa imbunatateasca mediul de lucru si sa protejeze mediul. Miscarea «Militam pentru bun, sanatos si local» adoptata de Auchan Romania face parte dintr-o actiune globala, initiata de Auchan Retail in 14 tari simultan.

Eticheta albastra, in forma de inima
Cu ajutorul unei companii specializate si sub controlul unor experti independenti (medic toxicolog, nutritionist etc) toate produsele vor fi analizate pentru a determina performanta lor nutritionala. Produsele care, in urma acestui proces, vor fi identificate ca fiind cele mai potrivite pentru un stil de viata sanatos, vor fi semnalizate in magazine cu o eticheta albastra, in forma de inima. In viitor, acesti specialisti independenti alaturi de echipele de calitate vor putea interveni in retetele produselor marca proprie pentru a obtine cele mai potrivite produse pentru un stil de viata sanatos.

Auchan Retail Romania va lansa, in cursul anului 2018, o aplicatie pentru clienti. Aceasta va analiza in mod automat bonul de casa, si ii va ajuta pe clienti sa isi cunoasca mai bine profilul alimentar, le va sugera produse mai bune pentru sanatate si va genera sfaturi pentru a imbunatati echilibrul vietii. Aplicatia, gandita ca un “coach privat pe mobil”, reprezinta o mare premiera in domeniul alimentatiei si a fost testata in Franta, Ungaria, Spania si Taiwan.

Uleiul de palmier, organismele modificate genetic si pesticidele

Pana in prezent, in Romania, o treime din gama de produse marca proprie Auchan contine ulei de palmier din surse sustenabile. La sfarsitul anului 2018, 100% dintre produsele Auchan vor fi preparate fara ulei de palmier sau cu un ulei de palmier din surse sustenabile.

Toate produsele marca proprie Auchan, comercializate in Romania, de la produsele de prim-pret pana la produsele premium sunt realizate fara organisme modificate genetic.

„In calitate de comercianti, credem ca rolul nostru nu trebuie sa se limiteze la a aduce in magazinele noastre o gama variata de produse ci si de a promova un stil de viata sanatos care sa afecteze cat mai putin mediul. Militam pentru bun, sanatos si local, iar obiectivul nostru este unul simplu, dar foarte ambitios: vrem sa ajutam romanii sa aiba o viata mai buna, in 2025 fata de cea pe care o au acum, in 2017.” a declarat Ionut Ardeleanu, Director General Auchan Retail Romania.

Auchan Retail Romania are in portofoliu 33 de hipermarketuri si 13 magazine MyAuchan.
Auchan Romania realizeaza o serie de actiuni importante pentru promovarea activitatilor de responsabilitate sociala si integrare a tinerilor, dar si programe pentru protejarea mediului inconjurator care au drept scop gestionarea deseurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vanzare a unor produse care protejeaza mediul. 100.000 de copaci vor fi plantati de Auchan in cadrul campaniei Mobilizatron www.auchan.ro